ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

دیباچه

 

وقتی داداشی گفت که قرارهمه با هم اینجا جمع بشیم هوار هوارتا خوشحال شدم .

 همه خواهر برادرای مهربون توی یک خونه دور هم جمعند .

 

اینجا خونه گرم ماست

 

خونه ای که درش به روی همه بازه وجمع گرم خانواده با آغوش باز ازمهمونا پذیرایی می کنن .

ادوارد مهربون با نونیم لیدی عزیز از همه زودتر اومدن و خونه رو آب و جارو کردن .

خوش آمد گویی هم به عهده خواهر بزرگه است .

منم که خواهر وسطیه ام اومدم کمک آباجی خانم .

ای بابا خواهر کوچولو پس کجاست ؟

((درسته که قراره عروسکاتو بذاری واسه ما ولی هنوز که نرفتی .منتظرن همه زود باش  بیا .))

 

حالا اگه خواهر کوچولو هم یک کم عجله کنه دیگه مشکلی نیست .

خونه شسته رفته ما در انتظار مهموناست .

 

قدمتون بر چشم

 

خوش آمدید

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
آباجی خانوم چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام الی جون
دستت درد نکنه این همه زحمت کشیدی و منو یاد وظیفه خطیرم انداختی
هنوز زیاد به این اسم عادت نکردم حالا شایدم فقط لیبلشو به خودم اختصاص بدم ولی در کل من همون شرورم که بودم.

آباجی خانوم چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ق.ظ http://abajikhanoom.blogsky.com

یه سری به کلبه ما هم بزن خواهری.البت هنوز هیچ خبری نیست. مث یه خونه ای میمونه که فقط آینه و قرآن توش گذاشتن.

ادوارد دست‌قیچی پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام
چگونه ای خواهری
خوبی؟

مرسی که اومدی
زیر پاتونو نگاه که بندازید دوتا پست پایین تر من آپ کردم

پ.ن:
شراره جون اینم ادامه خواب
پ.ن۲:
من اون کامنت هارو پاک نکردم ولی چون میبایست کل وبلاگ حذف می شد و از نو دوباره ساخته میشد باطبع همه اطلاعاتش از دست می رفت واسه همین شرمنده شما شدم
پ.ن۳:
این کیو اسمایل قبلا وقتی میرفتم لیست شکلک هاش میومد ولی حالا نمیشه
به آدرسی که شما نوشته بودی هم رفتم ولی فقط همون یکی شکلک میومد
لیست شکلک هاش تو کودوم آدرسه؟
مرسی

pastili جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ

salam.......khodamam
ba mozilla omadam :d
khobin?bah che jame garmo khoobi

khob bayad khedmatetoon begam.man age weblognevis bodam.tahala neviside boodam

khob.miam matlabatoono mkhonam.,.hal mikonam.nazaram midam.tashvigham mikonam.
ama just it!nothing more!

so sorry.thank u


roooooooooooooooz khosh

doooooooooooooooooota

الهام جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ

برای پاستیلی
سلام خانمی
همین که اینجا میای و سر می زنی خیلی زیاد خوشحال می شیم
ما همیشه منتظر خواهر کوچیکه هستیم
ومی دونیم اونقدر مهربونه که با همه گرفتاریهاش ما رو فراموش نمی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد