ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

گوگول خان من

پس نوشتش: نمیدونم چرا وقتی داره play میشه انقدر تند تند میره. شماها میدونین چیکارش بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلامممممممممممممممممممممم

این گوگول خان منه

یادتون باشه حتما اسپیکراتون روشن باشه تا هنرنماییشو بشنوین

ببخشین دیگه سوسکه از دیوار بالا میره مامانش میگه قربون دست و پای بلوریت. شده قضیه من.

انقدر ذوق کردم دوست داشتم اول خواهری و داداشی ببینن.

این شما و اینننننننننننننننننننننننن گوگوووووووووووووووول ل ل ل ل ل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


Photo Sharing - Upload Video - Video Sharing - Share Photos
نظرات 6 + ارسال نظر
ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ق.ظ

الهییییییییییی ناز بشی

بقول الی با جیق بخون:
خواهری من ای میل میخوااااااااااااااااااااااااااااااام
شررررح میخوام فضولیم رفته بااااااالا
میدونی کدوم قسمت هاشو میخوام
مرسی

الهام یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام
من خوبم بع خدا سوسک شماگه دروغ بگم
ولی نمی دونم چرا یک بغض خرکی الکی گلومو گرفته
هیچ مرگیم هم نیستا
هیچ اتفاق خاصی هم نیافتاده ولی اصلا مثل مرده متحرک شدم
حتی حال لبخند زدن هم ندارم
ولی از همه اینا گذشته چطور دلت می یاد به این عسل خان بگی سوسک
ماشالله ماه شده برای خودش
فعلا
هوارتا
بای

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ

جیغ
تصحیح می کنم

آباجی خانوم یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ

آفرین داداشی
تو میتونی
تلاش کن
حتما میتونی

pastili یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ

salaaaaaaaam
ba jigh bekhoon:d

khoobi?off bede...........ok?delam bara off tangide

ok??

roz khosh.2ta

bezani off

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ

بااااااااااااااااااااااشه حتما بزا یکم سرم خلوت بشه
راستی جواب کامنتت آمادست

پ.ن: شراره جون مرسی خندیدم ... خوب بود آره من میتونم ... گاو صندوق که یادت نرفته هان؟ ... نونیم لیدی هم آب ریزش داشت عوض کرد خوب شد بهش بگو سلام برسون اساسی بگو بگو .... بهش بگو مرسی

پ.ن۲: الی مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد