ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

دلنوشت های ادواردی - رب‌النوع شیشه مربا ها

 

زمانی توی وادی عشق خودمو رب‌النوع می دونستم.

رب‌النوع، عاشق بودن رو از کسی یاد نگرفته بود / هم شاگرد مکتبی بود و هم استاد.

توی این سالها فقط عشق رو تو خودش جمع می کرد / مثه بچه‌گی هامون که قاصدک هارو می گرفتیم و تو شیشه های خالی مربا تلمبار می کردیم (تلمبار رو درست نوشتم؟).

رب‌النوع با خودش می‌گفت کسی آیا هست که لیاقت باز کردن در این شیشه مربا رو داشته باشه؟.

مدتی طول کشید تا یه حقیقتی رو قبول کرد / آخه غرور داشت / آخه رب‌النوع بود.

خودش رو به خریت می زد / با خودش می گفت این فقط یه حقیقت مجازیه / این یه پوستره که با فتوشاپ درستش کردند.

 

 

دیگه نمیشه از حقیقت فرار کرد / هی مرد، این شیشه مربا رو بشکن که تک تک قاصدک هاش، تو شهوت پرواز دارند می سوزند.

حقیقت اینه که تو یه پوستر نیستی / تو یه دشت سرتاسر پر از قاصدکی که رب‌النوع از وسعتت مسحور شده.

اعتراف می کنم که کسی عاشق تر از رب‌النوع نیز هست / بی شائبه / دیوانه وار / بی حد.

 

 

با چند روز تاخیر:

ای گرمای سینه ات، تبخیر کننده اشکهایم / همسرم روزت مبارک.

 

 

ارادتمند:ادوارد دست‌قیچی

نظرات 31 + ارسال نظر
آباجی خانوم چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ

به دلم نشست یه جور ناجور
بابا بی شائبه
آره درسته
تلنبار مینویسن و تلمبار تلفظ میشه
مثل شنبه که شمبه میگن
با آرزوی خوشی تا بی نهایت واسه داداشی عزیزم و همسرش
دوستت دارم ادی
میدون چقدر بی ریا و خالص
میدونی چقدر پاک و روراست
و خیلی چیزهای دیگه که اصلا کلمات لیاقت ندارن تا بار معنایی اونا رو بدوش بکشن
دانی

آباجی خانوم شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ب.ظ

چرا اینجا انقدر سوت و کوره؟
یکی چراغا رو روشن کنه بابا
یکی به گلدونا آب بده

pastili شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ

fogholade boooooooood

jeddan...............to cheto nevisande nashodi?tasir gozar bood ajib

kheili hal kardam.......khanoom gol in javoone ashegho tahvil begir:d

khoobi??????????????salam


khoobam
kojaee?
saram sholoogh bood.pc irad dasht
kholase khoobim

shad bashi va aaaaaaaaaashegh...hamishe

ادوارد دست‌قیچی شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ

خواهرای مهربونم مخلصیم

دلم کلی تنگیده بود
مرسی اومدید

شرور از مهران خبری نداری ... یجا خوندم انگار رفته ... آدرسش رو هم ندارم ... آخه ویندوزم رو عوض کردم اینه که هیچی از گذشته ام نمونده
حتی پسورد یاهو هم یادم رفته

یه آی دی جدید درست کردم که لطفا منو اد کنید چون آدرساتون رو هم یادم رفته
آی کیو در حد هویج :))
ehsantahvilian@yahoo.vom

pastili شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ

:d

kheili bahali........bash addet mikonam.khoobi?

manam delam tang bood.hala behtaram

vay parirooz akhlagh nadashtam..khoda khast zang nazad behem...ghoortesh midadam..bad dige hichi

kollan reject mishodam hatman!

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ

الهی
هیچکی خواهری کوشولوی مارو ریجکت نمیکنه
مگه کشکه

pastili یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ب.ظ

kashke?

nakheir..................:d
omran

mage behamin asoonie??:d
khoobi?kojaee???????/

khoobam..........rooooz khosh
salam be khanoom noname beresoon

مرجان یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام احسانه دست قیچی (چشمولک)
منم یادمه همیشه پروونه توی شیشه مربا جمع می کردم . میبینی چقده منو گیگیلی به رب النوع شبیه هستیم ؟ (نیشمولک)

شاد باشی

آباجی خانوم دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ

سلاملکم........خواهری کوشولو و قورت دادن و این حرفا.......................وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
ادی یه سر برو اونوری
نه نه اون وری بابا
بدو بیا بدو بیا
نه نه بدو برو بدو برو
:)))))))))))
هویج ج ج ج ج ج ج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

الهام شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام به همگی
چه خبر شده اینجا چرا خاک مرده ریختن
مگه ما همون خواهر برادرا نبودیم که حتی روزی دوبار به هم سر می زدیم
شراره پاستیلی احسان کجایید
راستی خودم کجام الان

pastili شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ

man injaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

shomaha kojaeed?

khoobam...salaaaaaaaam

che mikonin ke be khahar baradaretoon sar nemizanin???man inhafte kheili busy boodam

sorry!

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام مخلصم
بخدا منم خیلی گرفتار بودم
میام

بابا یکی آپ کنه
همه بالای گود نیشستید میگید لنگش کن
ترنجبین تو یه کاری بکن حداقل ما به غیرتمون بر بخوره


این روزا همه گرفتار هستند ... میخوام یه لب تاپ ابتیا کنم البت اگه خدا بخواد ... اینجوری بیشتر میتونم بنویسم. و بیشتر آپ می کنم.



روز همگیتون خوش
چند شب پیش واسه همتون دعا کردم.

[ بدون نام ] دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.lovedragon.blogfa.com

حالب بود

pastili دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 ب.ظ

wyval ta safe dasht baz mishod..ba khodam migoftam biam ye hali betoon bedam!:d

chera hishki up nemikoneeeeeeeeeeeeeeeee?adamaye tanbal!

hala harchi ham gereftar bashin.ye 5 daghe bara abjio dadashatoon vaght bezarin?????????/

vaghean tanbalin(man adam khasheni nistam..ama delam tangide bara inja)

ok?up konid plz

khob?kasi narhat nasheha

roooooz khosh..be omid ye upe khoob

pastili دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ

rasty

etela'at laptopi man ziad shode:d
be in migan tofighe ejbari...dani

beharhal laptope khob..chiz khoobie..movafagh bashi.......sony khoob chizie

آباجی خانوم سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ق.ظ

سلاملکم سلاملکم
چن روزی میشه اینجا آب پاشی نشده حسابی گردوخاک گرفته همین روزا یعنی مثلا امروز فردا تا قبل از روز پدر میام و یه حالی به حولی.
داداشی؟ لپتاپ میخوای بخرونی؟ مبارکه.آره دیگه روز مرد نزدیکه. ما چی بهت بدیم خوشت بیاد آخه؟
ترنجبین راس میگه VAIO SONY خوبه. TOSHIBA هم خوبه.
اههههههه توفیق اجباری ؟ ماهم دانیم.......:))
روز خوش
نیکی ها رو ببوس
ترنجبین بانو برای روز شنبه چی ابتیاع میفرمایید؟
داداشی ادی اون ابتیاعه مجیده جان=بقول جوید نه ابتیا.:)))
حالا هرچی:)))))))))))))۰
برای جودی اس ام اس زدم جواب داد زهرمار کجا بودی تو؟ الان کوهم چارشنبه میام.دوسش دارم........یه غاری صخره ای مخره ای باید براش تو هیمالیا اجاره کنیم.
یه تندیس از جودی در ورودی شهر تبت. چطوره؟

او سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام
چطورید؟
من خوبم
مرسی از همتون

لب تاپ ابتیا شد
ِDELL INSPIRON
فلا برچسب فارسی رو کیبرد نداره اینه که دهنم سرویس شد تا این چارتا خط رو نوسیدم.

ترنجبین مخلصیم
شرور فوق الاده ای ... ممنون واسه همه چی ... دانی ... ارادت
الی خانومی کجایی؟

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ

میخواستم بنویسم ادوارد که اشتب نوشت او

حولم نکنید راه می‌افتم

الهام سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام
چطورید
من ۱ ساعت دیگه می خوام برم جمکران برای همه تون دعا می کنم
خیلی گرفتارم
بر گردم میام می گم
مبارکه ادی جون
دیگه توقعم ازت رفت بالا که زود به ز.ود بیای
شرور جون پاستیلی ادی خیلی دوستون دارم
بو.سسسسسسسسسسسسسسسسس
بای

آباجی خانوم چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ق.ظ

الهییییییییییییی الی جونم جمکران؟ مارو خیلی خیلی دعا کن عزیز.اول از همه واسه خودت و هادو.....اینم از نوع کلمات من دربیاریه دیگه.یه مدتیه با باباخان به هرکسی اسمش هادی باشه میگیم هادو....خیلاصه اول واسه خودتون و خانواده هاتون و بعدش واسه ترنجبین و بعد واسه ادی و نونیم لیدی و بعدنترش واسه من و باباخان دعا کن.میسی.
****************************************
اوووووووووووووووووووووووووووووه ادی رو ببین چه کرده؟
لپتاپ ابتیاع کرده
دسسسسسسسسسسسسسسست
دسسسسسسسسسسسسسسسسسسست

***************************************
ما منتظر شیرینی هستیم.
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای این مارکی که گرفتی محشره آخرشه فوق العاده اس......دقت میکنی که.....داری که دیکته رو؟ فوق العاده دیگه..............
*****************************************
وااااااااااااااااااااااااای انقدر ذوق کردم م م م م م م م م م م
راستی الان تو بازار چنده این لپتاپ فوق العاده؟
خیلی مبارکت باشه عسیسم
ایشالا که مباررررررررکت باشه مادر.............
********************************************
میدونم داری میگی ((هوم))
بابا تله پاااااااااااااااااااتی
*********************************************
خیلی مبارکا باشه
عید همگی مبارک
ولادت حضرت علی بر همه مسلمانان و خواهری ها و داداشی عسیسم مبارک.
ای خدا شکرت واسه همه چیز و واسه این آشیونه امن و گرم و راحت و فوق العاده
******************************************
با این ((فوق العاده)) نوشتنام دارم رو اعصاب ادی اسکی رو آب میرم.نه؟:)))))))))))))))))))))))))

pastili چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ

salaaaaam aeyval laptop dell

oonam khoobe bahle:d

khoobin hame???????????????/khoobim

are shanbe ...age mosaferat nabashe..age na ta hafte dige forsate fek kardan daram:d
bale

dige che khabara?yemoghe up nakonin haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

مرجان جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام به نویسندگان عزیز این مجموعه

ولادت امیر مومنان رو به همه مردای دنیا ، از جمله به نویسندگان ذکور این وبلاگ تبریک میگم

همیشه موفق باشید

pastili شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:06 ب.ظ

salaaaaaaam

eide hamegi mobaaaaraaaak
makhsoosan edi khan

bare akhare comment midam..ta vaghti up konid:d

آباجی خانوم یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ق.ظ

سلاملکم
صبح یه شنبه به خیر و خوشی
خوبین؟ خوشین؟
یه تبریک مخصوص برای ترنجبین خودمون
بهله؟ درسسسسسسسسسسه؟
یه کف مرتب.....نه بابا نه نه واسه خاطر تبریکات خاص به آقای محترمشون...البته به گفته راویان شیرین اخبار و طوطیان شکرشکن آن دیار هیش خبری نیس ولی کلاغ قار قارو یه خبرایی بهدن میده....از شوخی گذشته یه عالمه تبریک واسه ایشون و اوشون....اوشون کی باشن؟ الی شوما بگو.....هادو دیگه.
یه تبریک خاص خاص خاص اکسترا لارژ خاص برای ادی گل.....و طبق تهدیدات خواهری پاستیلی به مناسبت ولادت اینجانبه یهنی آباجی خانومی خانوما یه آپ خوشمزه شاد خواهیم داشت.مفافقین؟
نمیشنوم..........بلندتر
مفافقین ن ن ن ن ن ن ن؟ :))))))))))))))))
***************************************
ادی جون؟ ادی جوووووووووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دختر همسایه پایینی مامی برای گوگول خان یه اس ام اس دیروز فرستاد و روز پدر و مرد رو بهش اینطوری تبریک گفت:
همسر عزیزم تو بهترین و باهوشترین و کوچکترین مرد هستی.دوستت دارم با آیکون اون اسمایلی اریکسون که ازش قلب در میاد و اینا.....میدونم بابا شوما کلاستون بالاتر این حرفاس توی نوکیا سری های N سیر میفرماید.:))))))))))
خیلاصه اینگوری
************************************
از جودی واست تعریفیا دارم......سر فرصت واست میگم
راستی نمیخوای به آباجی خانوم تبریکات بگی؟ واس چی؟ محض خاطر این که توی دوره پیشرفته ممیزی یحتملات ممتاز بشم یهنی یه جورایی ممتاز شدم واسه انجام بموقع و موبموی تکالیف...ولی این فرق فوکوله......میدونم تی وی نیگا نمیکنی باید توضیح بدم فوکوله مربوط میشه به سریال طنز چیز............یادم نیس..........که توی برره اینا بودن فعل میکنه به فوکوله ترجمان شده بید:))))))))))))))))))))

الهام دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام به همگی عیدتون هم مبارک
ادی جون روزت شدیدا مبارک
ببخشید که دیر به دیر میام
دوستون دارم
بای

ادوارد دست‌قیچی دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام به همگی
مخلصیم شدید.

pastili دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 ب.ظ

up ke nakardi abaji khanoooooooooooooooom



kojaeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen?

الهام دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام
چه خبرا چطورید بابا چرا یکی چراغ اول رو روشن نمی کنه
آباجی خانم کامنت تولدانه قرار بود بذاری چی شد
.............................................................
جاتون خالی کلی حرم حضرت معصومه و جمکران خوش گذاشت اولش همه تون رو حسابی دعا کردم
حیف که بهدنش چشمم افتاد به سقف که نوشته بود یا هادی اصلا تمرکزم رو از دست دادم و واسه کچل خان دعا کردم
..............................................................
چند روز پیش روزه بودم می گه راستشو بگو اینقدر کارت به خدا گیره
شما ها شاهد باشید که چقدر رو داره هاااااااا
کادو روز مردشم ۳ روزه رو دستم مونده
این چند روزه کارش سنگین بود
مثل آیینه دغ شده برام
ست خودکار خودنویس خودکار روان نویس شیفر رنگ بژ
خداییش خودم چشم دنبالشه
خیلی ماهه
جعبه اش که نگو
خجالت بکش دختر مبارکش باشه
................................................................
آقا من دارم از بیکاری میمیرم
خسته شدم از بس ول گشتم
خیلی تهوع اوره که هر روزت مثل دیروز باشه
این هادو هم همش بهم می خنده
می گم دارم ورزش می کنم می گه از بیکاری بهتره
می گم خواب بودم می گه از بیکاری بهتره
اگه بگم دارم میمیرم هم می گه از بیکاری بهتره
خلاصه دعا کنید تو یک خراب شده ای شاغل بشم که دیگه جونم به لب رسیده
.............................................................
خداییش حوصله خودمم ندارم چه برسه به کامنت گذاشتن و آپ کردن
والله شرمنده شماها هم شدم
خیلی دوستون دارم
شرور جون تولد یادت نره
ادی مراقب خودت باش
پاستیلی دوست دارم
بای

الهام چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام
شراره جون پس تولد چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

pastili چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ

salaaaaam


yek soal:

CHEGHADR BARAYE HAMDIGE ARZESH GHAELIM?

1pasokh sahih bedahid..plz

آباجی خانوم چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ

سلییییییییی
شطورین؟
من خوبم خووووووووووووووووووووووووووووووووووب
*****************************************
الی خدا نکشه ترو دختر
مردم از وصف از دست دادن تمرکزت و اون کچل خان نوشتنت
:))))))))))))))))))))))))))))))))))
*****************************************
فلامینگوی کچل هم لعبتیه واسه خودش:)))))))))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد