ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

نفسیجونیخودخودم

 

مرسی که اینقده خوبی / وقتی باهامی خوب میشم / بچه میشم

 

 

ذیگه زود زود می آپم ٬ رفتم تو حال و هوای فانتزی و سورئال ٬ یعنی بودم ٬ تازه فهمیدم نمی تونم بیرون بیام / شما هم بیاید آرزوهاتونو فانتزی ابراز کنید ٬ کاری نداره یه عکس تو گوکل سرچ می کنی بعدش یه چیزی که یه هفتس تو گلوتون گیر کرده رو زیرش می نویسی ٬ خلاص ٬ به قول ماها خلاص(با فتحه خ و مد س / یجورایی مثه سین کشیدن های خسرو شکیبایی). / راستی پست قبلی رو یکم کاملش کردم.

 

ضمنا جدیدا تموم خواهری هامو یک به یک دعا کردم(خصوصا منظورین / و البته در فولدر های مجزا).

قلت - غلط - غلت هارو حال می کنید / هنوز آدم نشدم  / کی میدونه چندتا غلط داشت؟

 

 

 

ارادتمند: ادوارد دست‌قیچی

 

نظرات 8 + ارسال نظر
pastili سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:42 ب.ظ

ghalat kheili dasht

ama boye bachegihamun ro midad

miam bazam..zehnam mashghule ...chert migam
ama delam tang bud bara inja

koja budi in modat up nemikardi?khanom goli khube?

الهام جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام
ناراحتم
خیلی زیاد
مامانش اینها اصرار دارن با یکی دیگه ازدواج کنه
فعلا که جنگها شو کرده
۲۰ روزه ندیدمش فقط تلفن
دو هفته هم عسلویه بود
برام زیاد دعا کنید
دوستون دارم
بای

ادوارد دست‌قیچی شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ

الی:
سلام
مخلص همگی
از جانب من خیالت راحت / من همیشه همه رو دعا می کنم

ترنجبین:
آره خوبه
منم خوبم
تو خوبی؟
روبرا؟

شرور:
کجایی؟
مخلصیم

pastili شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

khubam.salam

khabam kam shode.ama torim nis;)

hame khoobin?kojaiin?

man mashghul mehmun dariam;).shab khosh....hava sarde

ama delatun garm bashe...mese tu tv!

آباجی خانوم یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ق.ظ

اصولا من تو را خواهم کشت با این غ/ق ل ط/ت هات:))))))))
برو اونور که یه عالمه حرف واست دارم دادااااااااایی.

الهام دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام
خیلی دعا کنید
سمبه شون پر زوره
دعا کنید مرد مهربونم نشکنه

آباجی خانوم سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ق.ظ

از مرد قوی خواهری الی چه خبر؟
بهش بگو درصورت ازدباج با تو دارای دو نون زیر کباب خواهد شد.یعنی من و پاستیلی.
توضیح بدم که معروفه که به خواهر زن میگن نون زیر کباب.
دانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

الهام چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام
امروز اینجا بود
همه حرفا مو زدم
قرار شد فکر کنه
تا ساعت دو جوابمو بده
خیلی محتاجم به دعا
دیروز قصد تموم کردن داشت
حالم خیلی بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد