ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

شب یلدا و عید قربان

آرزو میکنم شب یلدای خیلی قشنگی داشته باشین.آخرین شب پاییزتون پر از خاطره های خوشمزه و خوشگل و رنگارنگ باشه.

چه شب قشنگی.مصادفه با عید قربان.از این نظر سالگرد ازدواج آباجی خانوم و خان بابا هم هست.بذار ببینم.یعنی ما از دید سال قمری وارد هشتمین سال زندگانی مشترک خودمون میشیم.

خوبه دیگه به فال نیک بگیریم هممون.به هرحال برای همتون برای ادی برای الی و برای پاستیلی و همه ی دوستای مشترکمون آرزوی سلامتی و شادی دارم.

ما رو هم دعا کنین.

نظرات 26 + ارسال نظر
pastili پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ

eide hamme mobarak


khoshhal bashid ishalla

shabe yalda..hendune..aasemane shab..hali midehad;)

pastili پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ

rastiiiiiii'


salgarde arusi aaaaaaaalie;)mobarake

ادوارد دست قیچی پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ

خانوم مبارکا باشه
ایشالا ...................... خیلی دیگه ... همین :)

خانوما عید همگیتون مبارک
چرا یه آقای دیگه نمیاد اینجا تا بگیم خانوما آقایون؟
شما جنبه منو دارید؟ (یه آقای دیگه)

خوب راستی امروز روز عرفه هم هست
زیر آسمون دو رکعت نماز داره
امروز روز اتصال با خداست با خطوط پرسرعت ADSL
حالشو ببرید
یعنی هر روز هست ولی عیب از شبکه مخابراتی خودمونه

عید همه مبارک


شرور ببخشید من تا عصبی میشم پاچه میگیرم و به زمین و آسمون گیر میدم
تقصیر هادو بود
و یکی دیگه که میدونی

ایشالا همگی خوشبخت بشید
الهام خانومی و ترنجبین بانو و آبجی شراره و خودم و ...

شعار همیشگی من:
مرسی که اینقدر خوبی

آباجی خانوم شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ق.ظ

خب سلی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی .
صبح قشنگ اولین روز زمستونی هممون به خیر و خوشی.
ایشالا فصل سرد قشنگی در پیش رو داشته باشیم همگی.چیزی تا عید نمونده دوستان.
راستی ادی سالگرد ازدباج تو عید غدیره.آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی دادا خطوط پرسرعت روزانه و ارتباط با اون...آره راست میگی یه وقتایی میبینی خطوط درسته ولی مثل من کلا رفتی تو مود آفلاین.نه نه نه نه نه......منظورمون این بود که گوشیمون از سونی اریکسون دبلیو هشتصد آی ی ی ی تغییر ماهیت داده به نوکیا ان هشتاد.......تازه بعد از یکماه به یه سری از قابلیتهاش امروز پی بردم.
فردا هشتمین سالگرد آشنایی من و خان باباس.بچی ها....چی بگیرم؟
لباس و کفش و اینا که خودش ته سلیقه س و خوشگلش رو هم میگیره.به نظرتون این ریش تراشهای سه کاره براون خوبه؟
روز مرد براش فیلیپس گرفتم ولی خودش دوست داشت سه کاره باشه تا یه روزایی مثلا از ته شیو کنه یه روزایی اینطوری یه روزایی اونطوری.
والله مادر مردها هم چه قرتی بازیایی دارن ما نمیدونیم بخدا.
خط ریش فلان...بهمان.....بیسان.
فدای همگی.

ادوارد دست قیچی شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ

مربوط به اقتضای شغل میشه این قرتی بازیا
تو کار اداری شیو کامل = با زیرابتو زدن
اینه که میطلبه یجورای ...
مثلا میشه 5 شنبه شیو کامل کرد تا تا شنبه یه ته ریشی داشته باشی / اینه دیگه / هم خدا هم خرما


الی خانم یه سری بزن مثلا دلواپسیم

شرور چه کردی؟ / این خاله مارو تو کاشتی

ترنجبین خانوم خوبی؟

ادوارد دست قیچی شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ب.ظ

نمیدونم چرا من اینقدر کفری شدم

دلم میخواست او دوبیتی آخر پست قبلی رو الی واسه هادی اس ام اس می زد

چون همسفر عشق شدی مرد سفر باش
هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش

هر منزل این راه بیابان هلاک است
هر چشمه سرابیست که بر سینه خاک است

بر سایه هر سنگ اگر گل به زمین است
نقش تن ماریست که در خواب کمین است

چون همسفر عشق شدی مرد سفر باش
هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش

الهام دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام
عید همه مبارک
سالگرد ازدواج خواهری هم مبارکه ایشالله
خیلی منتظر بودم که تو این ۱۰ روز یک خبری ازش بشه ولی نشد
داداشی اون ازدواج نکرد فقط دیگه حوصله هیچی نداشت
از طرف خانواده اش تحت فشار بود حال اینم نداشت که من رو تحمل کنه می گفت وقتی عصبیم نمی خوام هیچ کس رو ببینم
هنوز دلگیرم ولی اگر ببینیدم باور نمی کنید
سعی می کنم خودمو سر پا نگه دارم
تو دانشگاه خودمون هم یک پروژه ieldb گرفتم
دو هفته است که از ۷ صبح تا ۸ شب اونجام ولی وقتی میام خونه همه جا جلوی چشممه
خیلی سخته
برام عجیبه که روز اولی که باهاش اشنا شدم همه اش این اهنگ داریوش تو ذهنم بود

در ان شام مهتاب کنارم نشستی

البته این قسمتش

تو دونسته بودی که خوش باورم من
شکفتی و گفتی از عشق پرپرم من

تا گفتم کی هستی تو گفتی یک بی تاب
تا گفتم دلت کو تو گفتی که دریاست

قسم خوردی بر ما که عاشق ترینی
تو یک جمع عاشق تو صادق ترینی

همون لحظه ابری رخ ماهو اشفت
به خود گفتم ای وای مبادا دروغ گفت

می دونید که من به نشانه ها خیلی اعتقاد دارم
نگرانم نباشید
شاید یکی از همین روزا دوباره مثل قبل شدم
دوستون دارم
مرسی که به فکرمید
بای

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ب.ظ

الی خوبی؟ / نگران بودیم


این پیدا میشه اون یکی گم میشه
شروووووووووووووووور

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ب.ظ

شرور خدایش عصبیم
گفتم همشو خودشون بخورند

ببخشید باز من دوباره یه فیلم دیدم که تحت تاثیر قرار گرفتم
فیلمه عصبی نبود
نیم ساعت پای فیلم عر زدم
حالا یادم افتاد که تو هنوز...
اینه که پاچه تو گرفته شد

هم تو جی میل هم تو مسنجر برات آف گذاشتم
چند روزه ولی تو پیدات نیست
نگرانم

بهزاد سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ http://behzadblog.blogfa.com/

سلام الهام عزیز

مثل همیشه « میخونم و برمیگردم »

دادار یار

pastili پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ

che khabare??????????

hame negaran..narahat


chera?????????????????/

donya 2 ruze....ino migam khodam arum sham..manam in chand ruz mee dard daram kulak;)

ama khodamo nakoshtam....khoda khst...miishe!hamin


mann emtnam ashk berizamo..hichi nagam..ykam sar sedam..yekam sokut

kholase............................khoobam

ادوارد دست‌قیچی شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام
خوبید؟
همگی؟

نمیدونم چرا دلواپس شرور هستم
درست یک هفته اس خبری ازش ندارم

الی خانم خوبی؟

ترنجبین بانو خوبی؟

عیدتون مبارک
دیشب سالگرد ازدباجم بود
چقدر زود گذشت
۴ فروردین هم سالگرد عقده
هنوز نرسیده یه امیدی هست
یکم احساس پیری می کنم :)

امیدوارم ....
همتونو دعا می کنم

pastili شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ

salam
are manam havasam pishe sharareas...kojas?shomaresho nadari?eli khanom dare..kash khabari begirir;)


khubin hame?eidetun mobarak...akheeeeeeeeeeeeeeeey salgardesh resid?tarikhe dahighesho nedunestammm...ama midunestam hamin rooza bud


mobaaaaaaaarak bashe..120 sale beshi..kenare khanom golet...are4 faravrdinro yadam bud daghigh

salgard namzadi manam nazdiek!

ooooooooh piri..naya badam miad azat!:d
tori nis..adam shad bashe delesh.......baghish mohem nist


roooooooooooz khosh..............jush nazan...

Abaji khanom شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ب.ظ

Sali.i.i.i.i.i.i be hamegi.a.a.a.a.kh delam tang shode baratoon.alan ba irancell va N80 aziz injam.estèadadam hafteye ghabl.dada belakhareh Bade Shahrezajare khodesho kard.aasi shodam kifamo vardashtam de boro ke rafti.vali kenare baba khan va pesarak ay khoocm.alan karajim.tel nadaran.dashtam rasman khol mishodam yoho yade teknolorgy oftadam.salgarde ezdebaj mabrook.ba gooshi nemishe rahat nevesht.doostetoö daram.beckhsìn bayad zoodtar miyomadam.dada gazha nooshejoöeshun.hey dada alan miram oonvar ye chize bahal barat begam.fadaye hamatoon.ki midoöeh poshte in dokmeha va lcd che moji az mohabat khabideh.boos boos.

ادوارد دست‌قیچی شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:40 ب.ظ

شروووووووووووووووووووووووور
خیالم راحت شد که ... خودت میدونی ... خدارو شکر


نه اونا نمی خورند تا خودت بری بگیری

خیالم راحت شد ... آخیش

Abaji khanoom شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ

Aaaaaay delam badjoor dasht mijoozid bara oona.hamoon khoshmazeh ha.beckhshin negaranet kardam.hey dada bodo boro check your Gmail.ye khabare daghe shad.

بهزاد یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ http://behzadblog.blogfa.com/

سلام الهام عزیز
لطفا سری به وبلاگ خودت بزن ، در آنجا برایت پیامی گذاشته ام .
دادار یار

Abajikhanoom یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:44 ق.ظ

Man khabam nemiyaAaAaAaAaAAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAad.khanbaba va pesaral too khabe nazan.do sar roo yek balin.dada kheyliiii....sh....gh.... .

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ

خوب اینم از شرور / حالش خوب بود و در کل خوبه / خدارو شکر
ترنجبین خوبی؟ / آره؟
الی خانم خوبی؟

Abaji khanoom یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:10 ب.ظ

عصر داریم میریم عروسی_وااااااأی عروس عنترنشانه انقد زشته و بدصداس که_طفلکی داماد_ما فامیل دامادیم ضمنا_مردم تا همینا رو فارسی نوشتم با ان هشتاد_بوووووووس س س س س س س س س س

Abaji khanoom دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ب.ظ

Sali.i.i.i aroos zeshto har karish bokoni zeshteh.bad seda.va.a.a.y raghsesh Sefr bood.khanevadeh ha be ham nemikhoran dar kol.damad ahle org va saz.koolak kardim dishab.akharesh too parkinge khooneye babaye damad zan mard ghati bødim.eniad kordi raghsidam ba chakmeh haye nazaninam.khosh gozasht.aroos ham shdnel be sar eyne jen neshasteh bood.bo.o.o.o.o.s.emrooz ham patakhtiye.mirim ke bezani pooze birikhta ro.ho.o.o.o.o.o.o.o.o.o

ادوارد دست‌قیچی دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ

دیوانه :))
آخرش شروری دیگه آبجیه خودمونی
خوش بگذره

خوشحالم حالت خوبه

Abaji khanoom سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ

Sala.a.a.a.m.m.m.m man khoobam.kojayin pas?dada?eli?pastili?khoobin?

Abaji khanoom چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ق.ظ

Sala.a.a.m.befarma.hala ke man peydam shod shomaha nistin.khoooobam.m.m

ادوارد دست قیچی چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ

من اینجام خوبم مرسی

تو نمیخوابی؟
اینزومنیا گرفتی
این چه ساعت کامنت گذاشتنه؟ تازه با GPRS


خوشحالم خوبی؟
فچ کنم حالا روزا تو خونه حوصله ات سر بره؟ آره؟

ادوارد دست قیچی چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ

من اینجام خوبم مرسی

تو نمیخوابی؟
اینزومنیا گرفتی
این چه ساعت کامنت گذاشتنه؟ تازه با GPRS


خوشحالم خوبی؟
فچ کنم حالا روزا تو خونه حوصله ات سر بره؟ آره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد