ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

دلنوشتهای ادواردی - تولد

 

امروز تولد نیکیار ه

 

امشب همه میاند خونه ما

تا اومدم خونه دیدم روی اوپن ، کیک و بستنی و پاستیل بود

مامانم داشت میچید تو یخچال

گفتم: مامانی؟؟؟؟؟

گفت: تولد نیکیاره

گفتم: کی خرونده؟

گفت: محمد(بابای نیکی ها)

 

در نتیجه بر من واضح و مبرهن(درست نوشتم؟) شد که ...؟

که؟

نمی دونم این قانون کجا وضع شد ولی یهو به من الهام شد که

که من باید شب واسه این جمعیت پیتزا بخرونم

آخه من دایی هستم نه ته پیازم نه سرش / کلی بدهی عروسی خونه ماشین ... دارم ولی بازم باید من ...

آخه چرا؟.

 

نتیجه اخلاقی اینکه:

هیچی ، همینیه که هست ، میخواستی دایی نشی

 

تا باشه از این خبرا باشه

بقول ننجون ها: الهی پول واسه دوا درمون ندی ایشالا.

 

ایشالا بزرگ که شد یه آدم حسابی مثه دائیش بشه.

 

 

راستی اینحا داره بارون میاد و خیلی رویاییه

نه هههه رویایی نیست

یادم اومد که امروز از باربری بار اومده تو انبار و روشو هم نپوشوندم ...

اینم از کار بعدازظهر بنده

 

 

ارادتمند: ادوارد دست‌قیچی

نظرات 17 + ارسال نظر
گل بارون زده چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ب.ظ http://golibaroonzade.blogsky.com

سلام دوست عزیز
روز خوش .مطالبت زیبا هستن.
تولد تولد تولدش مبارک.......
واسش یه چیز خوب هدیه بگیر که ۶تا خوشحال بشه.

و مثل داییش نشه.!!!!!!!!!!!
می خوای بگی به تو چه ؟؟؟؟ !!!!! به من مربوطه.چون آینده بچه تباه می شه!!!!!!!
راستی با تبادل لینک موافقی؟
خبرم کن
روزهایت پرتقالی

جودی و تی تی چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ http://godivatiti.blogfa.com

سلام
من تی تی هستم. جودی مرده.من تنهام و بعد از مرگش دارم این وبلاگ را می نویسم.
بیا بهم سر بزن.
لینکم کن تا لینکت کنم.
منم گل بارون زده را لینک کردم.
بای

pastili چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ب.ظ

salaaam

vaay khub shod dir naresidam

vay kado yadam raft..pastil daram:d dandun ndare nikyar?

khoooooobi?che upe bahali..yad ghablanha...kheili ghablanhaa

bah daee sekhavatmand;)..hhm ghalat nakonam ye khanome gole khoshgeli ham tu mehmuna bude:d ke daee inghad javgir shode na/


khubin hame?abji sharur che khbare?hame negaranet budan.hata gilasi


eli khanom?

khoobin?khubam

Abaji khanoom چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ

Khob.in bayad eli basheh.areh?akheh explorere gooshim mozila 1.3 hast.fonte inja ro kharchang ghoorbagh mibineh.vali webe gilaso khoob mibinam.na dada too khooneh hoselam sar nemireh.beghole khodet abada.a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.a...hanooz karajim.emrooz nahar ba aroos khanem yahni injaneb bood.hm.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.eli kholaseye post ro inja benevis manam befahmam.khob?aslan eli noosideh ya dada?agar dada bood oon akseh pas koo ke akhare postash mizareh?rooze barfitoon aab porteghali.

Abaji khanoom چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ

Va.a.a.a.y pastili injas.tazeh fahmestam.elahi.i.i.talavodesh mobarak agha koochooloo.beboosesh mosjam.chikar kardi dada oonja?torokhoda too commenta ham ye dor benevis manam bedoonam.kha.a.a.a.a.a.hesh.sh.sh.sh.

Abaji khanoom پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ق.ظ

Ey ja.a.a.a.n.e jana.a.a.a.a.n.n cakesho bebin.

ادوارد دست‌قیچی پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ

بخواب
دهههه

آباجی خانوم پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ب.ظ

هرهرهرهرهرهرهرهرهر بالاخره به عشق خوندن اینجا بدوبدو اومدم کافی نت.باهات قهر کنم برم بخوابم؟ کلا برم تو خواب زمستانی؟
اگه سرما خوردم تقصیر تو.باشه؟گرچه الانم ته ته گلوم یه کمی درد میکنه.وااااااااااااااااااااای داداااااااااااااااااااا.مررررررررررسی از تمام دعاهای خیرت برا من.نمیدونی نمیدونی چگده کارسازه.نمیدونی.مرسی از یه عالمه انرجی مثبت.
تولد نیکی مبارک.ایشالا که مث دائیش یه آدم حسابی بشه.سوت در کوچه ی علی چپ.
با ایرانسل نمیشه وبلاگتو بخونم آخه اکسپلورر گوشیم موزیلا ۱.۳ هست و بعضی از قالبها رو نمیتونه فونتشو بخونه و خلاصه فونتهای کج و معوج میاد فقط کامنتا رو میتونم بخونم.عادت ندارم با موبایل فارسی بنویسم اون چند خط کامنت توی پست قبلی رو به زور فارسی نوسیدم.
اوووووووووه کی خرونده.چی خرونده.:))))))))))))
پیتزا خروندی؟
مگه دکتر سیب ( :)) ) نمیگه پیتزا جیززززززززززززه؟؟؟؟؟؟؟؟
بوووووووووووووووووووووس برا نیکی ها.برا پاستیلی.برا الی.برا خانوم گل.
تروخدا بهشون بگو من خیلی معذرت خواستم و کرجم وگرنه همون روز اول میرفتم.باشششششششه؟؟؟؟؟؟
یعنی خیلی زشت شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟:((
بازم تفلد نیکیار کوشولو رو تبریک میگم.ایشالا صدسال به این سالها یا به از این سالها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :))))))))

آریا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ http://edwardscissorhands.blogfa.com

سلام .امیدوارم حالتون خوب باشه.وبلاگ بسیار جالبی دارین. من هم یه وبلاگ دارم هم اسم وبلاگ شما خوشحال میشم سر بزنین.عاشق تیم برتون وجانی دپ هستم

Abaji khanoom جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 ق.ظ

Shahr dar amn o aman ast.asoodeh lala konid.bara pesarak shir 2rost kardam goftam ye sarkeshiye bamdadi ham bokonam ye vakh kasi too in sarma roosho pas nazadeh basheh.bekhabin.aroooom.

ادوارد دست‌قیچی شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

مرسییییییییییییییییییییی از الطاف خواهری مستفیظ(وای مردم تا نوشتم) مرسی مرسی که...


مرسی

ادوارد دست‌قیچی شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:29 ب.ظ

اندر اوصاف تفلد همینو فقط عرض کنم که...
تاحالا تفلد آدم کوشولو ها یعنی بچه ها حتما رفتید
منظورم اینه که معمولا فقط تو تفلد بچه ها بادبادک هست
بادبادک یا همون بادک به قول کوشولوگی های نیکا
درسته؟

خوب
تاحالا شده فکر کنید این همه بادبادک رو کی باد کرده؟





من فهمیدم :(

ادوارد دست‌قیچی شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ

الیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
(بازتاب صدا در کوهستان)

الیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

لییییییی
لیییی
لیی
لیی
ی
ی
ی
ی
.
.


! یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ق.ظ

تو روح هر چی نسل جدیدیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

گل بارون زده دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ق.ظ http://golibaroonzade.blogsky.com

سلام
لینکت کردم.
روزهایت پرتقالی

الهام دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام
خوبی منم خوبم
تولد نیکیار کوچولو هم مبارک
ایشالله مثل داییش ادم مهربون و خوبی بشه
شرور جون کجایی دلم برات تنگیده
برای همه دلم تنگه ولی دستم به نوشتن نمی ره
راستش زیاد حال ندارم
مراقب خودتون باشید
بای

pastili دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarf

oonam iiiiinhame!!!!!!!!!!!!!!!mese nadideha

kolli goolle barf zadam behesh:d teflak baske latife hichi behem nazad;)

akhe sardam bud;)


khubin?sarrrde

daram ye 10 ruzi miram safar..kar daram! hafte dige miram

roooooooooze barfitun khosh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد