ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

کل یوم عاشورا

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
Abaji khanoom پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ

Yaa hossein. Mokhlese ebi joon va khanevadeye gerameshoon hastim.rasti sala.a.a.a.a.a.a.a.a.m.ava.a.a.a.a.a.a.l.khanbaba kish tashrif daran.dishab tafalodesh bid.sahebe 1 faghareh Black code shod.saligham harf nadareh.

ادوارد دست‌قیچی پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ب.ظ

تولدش مبارک
خوبی؟
هنوز یادته؟ مخلص ابی جون و خانواده محترمشان نیز هسیتیم
امیدوارم سالم و شاد و ... باشی و قطرات رحمت روغنی خدا بر زندگیت بارش بیشتر کنه تا همیشه یه زندگی روونی داشته باشی.
منم پیش پیش واسه تولدم یه N95 8GB خروندم / ان ۷۳ رو دادم به بوشوگ.
بردوا رو ببوسش
------------------------------------
الی خوشحالم که ...
میدونی
همینکه میبینم اینجایی خوشحالم
خوشحالم ...
نمیشه نوشت
همین که محکمی خیلی خوشحالم
-------------------------------------
ترنجبین خوبی؟
امیدوارم...
...
-------------------------------------

دست تک تک خواهری های ندیدمو می بوسم و دعاگوی همتون هستم ... شما ها هم منو فراموش نکنید.

الهام پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام
تولد آقای پدر مبارک
ایشاالله همه با هم صد سال دیگه شاد و سربلند باشید
مبارکه داداشی من ۵ ساله یک نوکیا ۶۱۰۰ دارم که تحت هیچ شرایطی عوضش نمی کنم
بهش به شدت نوستنالژی دارم
مامان چند روز پیش اصرار داشت عوض کنم
آما ( با لهجه ترکی بخونش) من قبول نکردم
مرسی برای همه چیز دوستون دارم
بای

Abaji khanoom جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ب.ظ

Dada.a.a.a.a.a.a mikoshamet.chera saligheye to va aghaye pedar mese hame?oonam behesh n95 8g hediyeh dadan n80 ro dad be man. Bah mageh mishe 8 esfand yademoon bereh va eyzan 10 esfand? Agar gofti?af.f.f.f.arin.avazi eshteb bood.man mordadam havaset kojas? Fek.k.k.k kon.dada dotayi bayad eli ro ye hole asasi bedim.migam hala.fehlan.befarmayin abgooshte khoshmazeye madar va khahare aghaye pedar.

الهام جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ب.ظ

ای خدای بزرگ
من ۳ اسفندم
یعنی چی خواهری

الهام جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام
امروز با اجازه همگی مهدیه بودم
بزرگداشت کودکان عاشورایی
جاتون خالی خیلی خیلی خوش گذشت
کلی سبک شدم
برای همه دعا کردم
کلی دلم نوزاد می خواد
جدی می گم ها
من عاشق بچه هام
دلم ضعف می رفت براشون
حیف فیلم هام کیفیت صداش بد شد
البته علتش صدای اونجا بود
وگرنه خیلی بچه های ناز اونجا بود
چقدر من و هادی دلمون بچه می خواست
مسخره است نه



دوستون دارم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد