ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد و نوکیا N95 - ورک شاپ گروه "چکاد"

 

 

 

ارادتمند: ادوارد دست‌قیچی

نظرات 11 + ارسال نظر
pastili چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ

salam...dar hooshe man shak nakonin!

raftam hamun poste paeen ke coment dade budi..manam hamunja javab dadam!

bad migam e in poste chera comment nadare???

che axaye ajibi..........kheili khass hast..ama tu honare akkasesh shaki nist;)

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام






ادوارد دست قیچی اسم جالبی بود که نظرمو جلب کرد







از وب گل بارون زده پیداتون کردم





هرچند وبهامون متفاوته ولی خوبه ادم تو لینک هاش وب های متفاوت هم داشته باشه



میتونیم تبادل لینک داشته باشیم



در ضمن نظرت رو هم بدونم





موفق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ب.ظ http://islamandlove.blogfa.com

ادرسمو نذاشتم


اینم ادرسم

مهسا کوچولو یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ب.ظ http://\little-lady.blogsky.com/

من ادواردو خیلی دوست دارم تقریبا فیلمشو ۱۰ بار دیدم .
از حسن انتخابت خیلی خوشحالم.

الهام دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام
چطورید
شرور بازم که خبری نیست
انگاری کرج بسیار خوش می گذره نمیوای بازگشت به وطن کنی
شایدم سیتی زن اونجا شدی
دلم برات تنگیده

داداشی گلم چه عکسای نازی واقعا هنرمندیهاااااااااااااااااااااا

پاستیلی جون ناراحت نباش منم پریروز اول برای پست قبلی کامنت گذاشتم بعد دیدم آپ شده
حالا هر چی هم می خواستم کامت برای این یکی بذارم سند نمی شد
خلاصه همه مون سربه هواییم چون بعد از تو هم شرور اونجا کامنت گذاشته
نتیجه اینکه همه سر به هوای عاشقیم

دوستون دارم خیلی زیاد
بای

pastili سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ

khoooooooooooooooobin hame?

آباجی خانوم سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ

سلااااااااام به همه ی سربه هواهای عاشق.
بابا من میدونین چیکار کردم.توی آدرس بار تا اول اسم اینجا رو زدم آدرس اینجا رو بعلاوه آدرس کامنتدونی رو هم آورد منم یه راست رفتم تو کامنتدونی.بعدش دیدم زرشششششششششک چه خیطی کاشتم.البته الان دیدم که کاشتم تا وقتی الی نگفته بود نفهمسته بودم.
الی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم واست لک زده بچه جون.اونایی که خیاطی و گلدوزی و هنر اینطوری دارن بهترین بهترین بهتری دوست میشن چون خیلی خیلی صبورن.مث مامانی خودم که خدا رفتگان شما رو بیامرزه ازاون هنرمندای روز بود.هی ی ی ی . آی گووووووش میداد به هرچی میگفتم و بهم صبوری یاد میداد.داداااااااااا؟ کارت دارم خیلی زیاد مثل دیروز.
پاستیلی جونی؟ چطوری؟ هوا؟اوضاع؟
ما همچنان درانتظار خبرای شیرین و خوشمزه هستیم.
کیک درست میکنی که؟
بفرمایین پاستیل خرسی هاریبو.این متوسطاش از بزرگاش خیلی خیلی خوشمزه تره بخدا.دوستتون دارم.

الهام سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام به همگی

شرور جونم ۲ دو روزه که دنبالت می گردم تو هم که خاموشی
اخه چه جوری پیدات کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

pastili چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ

sallaaaaaaaam


khubin?akh ke cheghas asabam khord bud:d vali delam nemiad sare shoma khali konam

taghsire shomaha ke nist man inghad sabram kame

rooozetun khosh

ادوارد دست قیچی چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ

مخلصیییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

الهام چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام به همگی

شراره جون من هر کاری می کنم با هیچ کدوم از شماره ها پیدات نمی کنم اگه ممکنه یک زنگی بزن خانم گل
مرسی
داداشی ما بییییییییییششششششششششششششتر
پاستیلی جونم اونقدر داد بزن تا دلت خالی بشه گوش ما کاملا شنواست

دوستون دارم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد