ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

بهارانه

سلاااااااااااااااااااااااااااام یاران عزیز. دوستان صمیمی من که به لفظ خواهر و برادریم ولی قلبمون پر از محبت و صفای همدیگه هست. چه مجازی چه حقیقی.

دوست داشتم خاطره دیدارم با الهام عزیزم رو بنویسم ولی ترجیح میدم لحظات ناب و دوست داشتنیش به همراه طعم گس Coffee Late و Cuppochino و کیک وانیلی ساده برای خودمون بمونه.باشه الی جووووووونم؟ روز خوبی بود.جای همه رو خالی کردیم. دوستش داشتم.خیلی زیاد.با اولین دیدار فکر نمیکردم بتونم صمیمی بشم ولی انقدر راحت برخورد میکنه که شاید یه ربع بعدش انگار سالهاست که میشناسیش.متواضع و بانمک.دوست داشتنی و هنرررررررررمند.

باعشق تقدیم به  ادوارد و همسرش، الهام دوست و خواهر نازنین و مهربونم و پاستیلی عزیز و همراه آینده اش.

 دوستان سال خوبی رو براتون در پناه حق به همراه آرامش و تندرستی و شادی تام آرزو میکنم.

مثل همیشه زنجیره دعاها سر سفره هفت سین محکمتر میشه. درست مثل ماه رمضون مثل روزای دیگه ولی اینبار قویتره. برای خودمون و خانواده هامون و اونایی که دوستشون داریم دعا میکنیم. من امسال ادوارد و خانوم گل و الی و خانواده و پاستیلی و خانواده رو توی فولدر دعاهای ویژه دارم. یه حس غریبی دارم.سال ۸۶ رو دوست داشتم.خیلی زیاد.خیلی خیلی زیاد.یه سالی که برای من پختگی رو به ارمغان آورد.کلی حرف توی دلمه که نمیدونم چرا نمیاد بیرون.حرفای خوب و قشنگ. شاد باشین و رنگی.

نظرات 8 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام آباجی خانومه عزیزم

ایشاا... سال جدید ، سال خوبی برات باشه و به آرزوهات برسی :)

عیدت مبارک

شاد باشی

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ب.ظ

مرسییییییییییییییییییییییییییی
مخلصیم
ایشالا همیشه ...

آباجی خانوم سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ

دادا تو جی میلمااااااااااا.بدو بیا ببینمت.

الهام سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام
اصلا نمی گم که شرور چقدر ماه و دوست داشتنی و مهربونه در ضمن خیلی هم خانمه و چهره متینی داره

شراره جونم امیدوارم شما و آقا سیروس و بردی خان امسال سال بسیار شیرین و پر موفقفیتی داشته باشید
پاستیلی عزیز امسال ایشالله سعادتمند باشی و به همه آرزو هات و برنامه هات برسی
و اما دادا امیدوارم که امسال حتما حتما لباس دامادی به تنت ببینیم و با خانم گل خوشبخت بشی
خیلی دوستون دارم و براتونه دعا های ویژه میکنم
میبوسمتون
تا سال آینده بای

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ب.ظ

مخلص همگی
برا تک تکتون دعا می کنم/شما هم منو یادتون نره
تا سال دیگه خدافس
چرا خدافسی اینقدر سخته؟
من که همین حالا دلم گرفت که گفتم «خدافس»
سال خوبی بود خدایش دستش درد نکنه

اونی که رشته همه مارو میبافه ایشالا خوبو خوشرنگ ببافه و سایز تنمون ببافه
اون کارش درسته این ماها هستیم که سایز عوض می کنیم و بد سلیقه ایم

مخلصات پتاسیم همگی هستم

رضا مشتاق پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:37 ق.ظ

سال جدید را به آقا احسان عزیز و خانواده محترمشون تبریک میگم
به امید و آرزوی یک سال خوب ... همراه با رشته های خوبتر و خوش رنگترین

ادوارد دست‌قیچی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ

مخلص آقا رضا
ارادت داریم

سلام عید همتون مبارک

الهام جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام اپم باز اینجا کامنت نذاریدهااااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد