ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

هفت سین

هفت سین الی خانمی

سلام

سال نو مبارک

امیدوارم که سال بسیار خوبی رو همه مون آغاز کرده باشیم

سر سفره هفت سین بهترینها رو براتون آرزو کردم و امیدوارم که در عوض تلخی های سال پیش امسال لحظات شیرینی رو پیش رو داشته باشیم

براتون بهار پر گلی رو آرزو دارم

نوروز مبارک

 

نظرات 14 + ارسال نظر
الهام جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام
عید همه مبارک می بو سمتون و براتون بهترینها رو آرزو می کنم

اینم از ۷ سین من
این عروسک یکی از اولین هدایای تولدمه که هم سن خودمه و ۲۸ ساله که با عشق نگهش داشتم بسیار هم دوسش دارم

خوشحال می شم ۷ سین شما ها رو هم ببینم
باآرزو ی بهترینها در این سال برای همه
بای

ادوارد دست قیچی جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام عید همگی مبااااااااااااارک
بوس واسه همه

مرجان جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااام الهام خانومی :)

عید همگی مبارک دمب همگی هم سه چارک ((=

اون تخم مرغهای رنگی و سمنو مال منو گیگیلیه ها گفته باشم :->

قربونتون

pastili یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ب.ظ

saaaaaaaaalaam

man bargashtam.jaton khali bood.....

albat ajiiiiib sholoogh bood.chizi az haram nafahmiim..vali hatta toye sahn ham kheili aali bood

khobin?sale no khoob boode ta inja

?

ادوارد دست‌قیچی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ

خوب بوده خوب بوده
مرسی

الهام جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام به همگی
خوبید ایشالله
خوش می گذره
با عرض شرمندگی دادا سالگرد تون مبارک
شرمنده تهران نبودم وقت نشد بیام
ایشالله به پای خانم گل ۱۰۰ ساله بشی

پاستیل جون زیارت قبول الهی همیشه خوب باشی

شرورم کجایی مادر دلم برات تنگیده خانمی

دوستون دارم
بای

ادوارد دست‌قیچی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ

مرسییییییییییییی
مخلصیم


شرور کجایی؟
آویزون کدوم مناره و گل دسته ای(شیخ لطف الله یا عالی قاپو)
نه اینکه بچمون اصن شیرین زبون نبووووود اونوقت تازه واسه ما رفته تو کارگاه گز سازی
شاید هم از بس با آقاهه حرف زده و مخش رو خورده یارو گیج بزنه و تالاپ افتاده باشه توی پاتیل گز
نترسید کسی رو تو کارگاه گز سازی راه نمیدند خصوصا "تورست" هارو

الهام یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام
دادا می گم ها آباجی خانم توی مامانی قشنگه گفته که می خواد بره فرنگستان تا آخر فروردین هم نمی یاد به نظرت ایا کجا میتوان یافت ایشان را
جواب هم نمی ده که بهش بزنگم
دلم براش تنگیده
مراقب خودتون باشید
دوستون دارم
بای

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ

لاف اومده
اصفهانیا به اینکه فکرمی کنند فقط خودشون زرنگند زنده اند و تهرانیا به خالی بندیهاشون

خودم تو اخبار استان دیدم شراره اینقدر با یه خانومه روی سی و سه پل حرف زد تا اینکه سر خانومه گیج خورد و افتاد تو رودخونه

اینا شوخی بود ولی جدا نمی دونم کجارفته منم دلم براش تنگیده

همینه دیگه ... وطن فروش به اینا میگند(سرم رو دارم تکون میدم)
:))
جان خودم وقتی بیاد نسخم پیچیدست
تو هم بی گناه نیستی ها گفته باشم/سوالای سخت می پرسی منم جواب سخت میدم

مخلصیم
پیشاپیش فرش قرمز رو واسه آبجی خانوم پهن کردیم

ادوارد دست‌قیچی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ب.ظ

نه بابا انگار راستی راستی فرنگستونه
اگه اینجا بود یجوری خبر می داد
ولی شاید از یه کافی شاپی کافی نتی چیزی تو فرنگستون برامون کامنت بزاره


شایدهم نشه نه اینکه سیستمای اونجا بالااااااااست به مال ایران نمیخوره و جور درنمیاد
اینم یه لاف دیگه
خوب نشده کامنت بزاره دیگه کاریش نداشته باشید

جان خودم بقول مرجان درسته از تو چرخ گوشت ردم می کنه
فرار

الهام دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ

آخه این دختره اگه دبی و اروپا و اقریقا و آسیا نباشه پس کجاست
به نظرت شرور داره در جزایر قناری میچرخه یا الان لاس و گاسه چون حکما یا امریکاست یا اقیانوسیه
ای بابا این دخترم از دست رفت حالا همش باید تا آخر فروردین پشت سرش داستان بافی کنیم
دادا نترس خودم قایمت می کنم
تازه اگه شرور سوغاتی نیاره ما زبونمون دراز میشه سرش
از اینا گذشته بی خبر ماها روهم چشم انتظار خودش گذاشته
شرور کجایی اخه (با نالهء بلند)

pastili چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ

salaam khooooooobin?

87 khosh migzare?

ooo mibinam ye torist darim...sharoor khanom kojas akhe yahnii?

man haminjam! inhafte kheeeili kar dashtim..mariz dari..kharid va 100ta chize ghati pati!!

rooooooooz khosh

الهام جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام به دادا پاستیلی و شرور گم گشته
چرا چراغ اینجا خاموش مونده دادا چطوری خوش میگذره ایشالله
پاستیلی جان از اون ۱۰۰ تا کار چندتاش پیشرفته ایشالله که همه اش درست بشه
فعلا بای

ادوارد دست‌قیچی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام
من آپیدم
لطفا تو قسمت خودش کامنت بزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد