ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

دلنوشت های ادواردی - آآآآی ریسایکل من وایسااااااااا

 

امروز دارم دنبال چندتا از مجله هام میگردم

فکر می‌کنید کجا باشه؟

بنطر من فکر کنید تا این لحطه ممکنه به چه چیزهایی تبدیل شده باشه!!

 

بعد از پرس و جوی فراوان مطلع شدم، در قیاب من، به علت تشخیص کارشناسی مامان مهری در عدم داشتن بار علمی مجله ها، اونها رو به جای بهتری که میتونه کاربری بهتری برای خلق داشته باشه منتقل کردند. و اون جای بهتر، گاری جناب آقای نمکی بوده. (خیلی ممنون حاج خانم/خدا عمرت بده/چیز دیگه نداری ی ی ی ی ی ی)

میگم مامانی: آخه چرا این کار رو کردی؟

میگه: دیدم چیز دندون گیری توش نبود واسه همین دیدم بهتره نمکی ببرتشون

یکی نیست بگه ملاک دندون گیر بودن واسه هر شخصی تفاوت داره. آخه چطور میشه با ملاک شخصی، کار و فعالیت عمومی انجام داد؟. (حالا بزار نوبت منم میشه/فیلم هندی هات رو وقتی ریختم دور)

 

ارادتمند: ادوارد دست‌قیچی

نظرات 80 + ارسال نظر
ادوارد دست‌قیچی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:19 ب.ظ

میدونم غیاب رو تعمدا اشتب نوشتم
گفتم ببرمتون به باد روزهای گذشته (شوت)

باد نه مجید جان، یاد، یاد روزهای گذشته!
اونم سوته نه شوت، از کی تاحالا معتاد شدی؟

؟ شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

سلام . خوب و جالب بود . به ما هم سر بزنید . موفق باشید .

الهام شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام
بازم به حاج خانم اون چیزایی که دور ریخته اسم تو توش نبوده مامان من که یک بار داشت مجله های دوره دانشجویی که همه اش حاصل دسترنج خودم بود رو دور می ریخت
اخه تو خونه ما هیچ چیز بلا استفاده ای وجود نداره هر چیزی رو در سریعترین مدت ممکن دور می ریزن
اینجوریاست دیگه

راستی سفر خوش گذشت الان فول فول سال کاری رو شروع کردی دادا
من که هنوز تو تعطیلاتم

فعلا بای

آباجی خانوم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ

و ماااااااا اینک ولکام بک گشته ایم.
سلییییییییییییییییییی دادااااااااااا سلی الی جونی جونی.من پیدا شدم الان پاستیلی نیستش.
کلی خندیدیم به تهدیدت داداااااااااا.:)))))))))))
اتفاقا رفتم که قیاب رو نوت وردارم بعدش واست بنویسم که ده بار از روش بنویسی بازم دیدم این پسره ه ه ه ه ه ه خیلی وروجکتر از این حرفاااااااااس.کدوم پسره؟ اوا اوا اختیار دارین.همین دادای خودمون رو میگممممممممممممم.
آخ آخ آخ ریسایکل.راستی اگر نبود چی به سر کره ارض میومد واقعااااااااا؟؟؟؟؟ دادا یادته گوگل ارت رو؟ :)))))))))))))
فکر کن تو یه لحظه فقط.داشتم دنبال پارک پشت خونتون میگشتم اون تو:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))فـــــــــــــــــــــــــــــــــک کـــــــــــــــــــــــــــــــــن
الی جونی ما نمره مبیلمون رو درحال تعویض میباشیم.

الهام یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
به به رسیدن به خیر خانمی خوش گذشت تعطیلات طولانی
دلمون اساسی تنگیده بود

سریال امام علی یادته مالک به اشعث فک کنم بود می گفت تو به تعداد رکعات نمازت پیمان بستی و شکستی
شرورم تو هم به تعداد دفعات نمازت خط عوض کردی


دوستون دارم
بای

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ

رسیدن بخیر خوش اومدی آبجی

مخلص همگی

درضمن من معمولا تو تعطیلات عید از خونه بیرون نمیرم چه برسه به مسافرت
کلا با شلوغی موجل دارم
تو مایه های اردیبهشت یا اوایل پائیز اینا شاید یه مسافرتی ببرنمون اونم با زور تازه
کلا تو خونه بهتره D:

من که کمرم بد رغم گرفته بود
یه هفته که تو خونه افقی بودم
تازه از امروز یه خط در میون صبح ها میرم حجره
در کل از ۲۹ اسفند تا حالا یک و نیم روز کاری مفید نداشتم
:))))
شدم سمبل انرژی

هی
هی ی ی ی ی ی D:

بهدش آهان امروز هرکاری میخواستم بکنم حاجی میگفت شما با این کمرت نکن
پسر نکن
کلا امروز تو تیریپ ذوق کردن هستم

نسل ما ها نمیدونم چرا اینقدر کمبود محبت داره
تا خصوصا بابا بهت یذره میخنده یا مهربون میشه ماها هم بی جنبه میشیم و مثه این حیوونا هستند تو استرالیا اسمشون چیه میچسبند به تنه درخت آهان کوآلا آره مثه کوآلا میپریم بغل یارو و پایین هم نمیایم.
تازه یچیز دیگه دیدم حاجی گفت دیشب مشتری بهم گفت این آقا که جلو مغازه هستند پسرتونند؟ خدا حفظشون کنه چقدر مودب هستند. من تاحالا ندیده بودم فروشنده ای بقیه پول رو دو دستی به مشتری پس بده.
ااااااااااااااااااااااااااااااااااه خودم حال کردم ببین حاجی چقدر حال کرده

با این حساب میشه یه هفته دیگه هم خودمو بزنم به مریضی و آب هم از آب تکون نخوره

آباجی خانوم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ

:))))))))))))))))))))))))))
وای دادا از دست تو
آره الی خانومی اینطوریاس دیگه دیگه
ولی دادا خودم انقدر دوست دارم یه نفر دو دستی همون مدلی که میدونی بهم یه چیزی میده این یعنی اند احترام منم یه بار این کارو کردم آی حال کردم از حس بعدش.
بابااااااااا تله پاااااااتی.میکشمت واستاااااااااا.
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
کوالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :))))))))))))))))))))))) فک کن نه تو فقط فک کن:)))))))))))))))))))))))))))

مرجان دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام ادوارد جونکی :)))
قربونه مامان مهریت برم من که چقده ماهه :دی دمش گرم ((= فیلم هندی هم دوست داره الهیییییییییییییی (نیشمولک) بوس قب واسه مامان مهری :)))

اسم اون حیوونا که توی استرالیا هستن و به تنه درخت میچسبن « کوآلا» هست :))

مرجان دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

هنوز لینکمو درست نکردی که :(

ببخشید درستش کردم D:

آباجی خانوم شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ

ظههههههههههر بخیییییییییییییییییییررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.خوبی داداااااااااا؟ بوس برا همون.

الهام شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام به همه
خوبید مسموم که نشدید
ما که این چند روزه تحت درمان بودیم با اجازه تون
حالا خوبم ولی ۳ روز مردم
خوب باشید
نمی بوسمتون چون ویروسی بود مریضیم
دوستون دارم
بای

آباجی خانوم یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ق.ظ

ای بااااااااباااااااااااااااا چرا الی جونممممممممممممم؟ خدا بد نده.مسمومیت با چی؟ همین ویروس جدیده؟؟؟؟؟؟ ای باباااااااا.

الهام دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام
ویروسه جدید جدیده مراقب بردی خیلی خیلی باش همینطور خودتون

ادوارد دست‌قیچی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام
یوهوووووووووووو
کسی اینجا نیست
ترنجبین؟
الی؟
شرور؟

کجایین شوما آخه؟

آباجی خانوم شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ

سلااااااااااام بر ادی و الی و پاستیلی.خوووووبی؟
ایشالا خوب باشین.
پریروز بردیا تب کرد.ولی بدون آبریزش بینی و اینا.بردیمش دکتر.پنی سیلین براش نوشت ولی توی ران پا زدن الان که دو روز گذشته هنوز میگه اوف و درد میکنه.
دیروز هم سرش خیلی داغ بود بردیمش بیمارستان کودکان که خانم دکتر کشیک گفت لباساشو سریع کم کنین ....تبش چهل درجه بود :((.....خلاصه گفت هر ۱۲ ساعت یک دیازپام ۲ میلی درصورت بالابودن تب بدین.الان تبش ۳۸ ایناس.بازم خوبه ولی طفلکی بچه هیچی نمیخوره....پاش درد میکنه....ادی میشه از دکتر سیب سوال کنی؟؟؟؟؟؟؟طبیعیه این درد؟ چن روز طول میکشه؟ منجر به آبسه میشه آیا؟ :((
مرسی میشم شدیدا.

الهام شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام به همه
درپی ویروس شدید ناراحتی گوارش بنده هم عود کرد پریروز اندوسکوپی کردم البته روزای قبل هم از ورم روده و دردش داشتم می مردم
الان خوبم ولی چند روزی بد فرم مریض بودم

بمیرم بردی خان کلی الان درد داره الهی زودی خوب بشه

همگی مراقب خودتون باشید
دوستون دارم
بای

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ

الهی برای همتون که مریض بودید
الهیییییییییییییییییییییییییییییییی

چشم می پرسم حتما

مواظب خودتون باشید

آباجی خانوم یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ق.ظ

الااااااااهی بمیرم الی جونم.چرا دختر؟ آندوسکوپی؟الاهی فدات شم.بهتری؟حتما کال یو سون هانی.
مرسی ادی جااااااااان.مرسی دادای مهربون شرور.از چند نفر دیگه سوهال کردم مامان آقای پدر از زننده آمپول سوهال کرد که چرا زدین به رون بچه؟اونم گفت چون تزریق در ناحیه معمولی ممکنه باعث صدمه به سیاتیک بچه بشه واسه همینم میزنیم به رونش.یکسری گفتن آبسه هم ممکنه بکنه.
تبش قطع شده.اشتهاش هم خوب شده ماشالا.ولی بمیرم براش عین پیرمردها از زمین بلند میشه و راه میره و میشینه. ولی خوب خوب خوب شده.مرررررررسی از همه.مرسی.
دادایی؟میشه از دکتر سیب سوهال کنی که واقعا علت تزریق در ران بدلیل جلوگیری از آسیب رسیدن به سیاتیکه؟آره واقعا اینطوریه؟
الی جونی دختر مواظب خودت باش عزیز دل شرور.
پاستیلی جونم خوبی؟ ایشالا سلامت باشی.

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام
عرض شود که از آی دکتر پرسیدم و گفتند تا ه چهار روز دیگه دردش خوب میشه ایشالا
و گفتند بعضا دیده میشه که به ران پا تزریق می کنند ولی در این سن و اون هم پنیسیلین اصلا موافق نیستند. گفتند صحیح نیست.
گفتند اگه تب نداره خوب میشه
و دیگه اینکه دکی گفت رودروایسی نکنید موجلی نیست هرموقع سوالی داشتید تو دکتر سیب مطرح کنید جوابشو به میلتون می فرستند.

موجلی نیست بروبچ دایی نیکی ها هستید شما.
بقول مارلون براندو تو پدر خوانده : دوستای تو دوستای من هستند و دشمنات هم دشمنای من

ایشالا بهتر میشه


الی الهییییییییی

الهام یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام
الان خوبم دلواپس نباشید دارم دارو هام رو مثل انسان می خورم
نمی دونم چرا خوابم زیاد شده شاید برای داروهاست عین مرغ ساعت ۱۲ خوابیدم
ولی خدا رو شکر خیلی خیلی بهترم
مرسی ازتون
دوستون دارم
بای

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ب.ظ

مثه انسان :)
خوشحالم
انشاالله بهبودی کاملتو بدست بیاری
کاری داشتی از دکتر سیب بپرس


ترنجبین عروسی کرده فچ کنم خبری ازش نیست / (میزاری همه عروسک هاتو واسه ما)
امیدوارم هرجا هست حالی ببره

شرور مخلصیم
بردیا خوبه؟
ببوسش

pastili دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ

salam




che jaleb...........bargashtam
shayadam taze raftam

ajibtarin tajrobeye zendegim bood........toolanitarino kootahtarin rooza

aroosi?
are arosie ashk

harchand man yeki oonghad ashki nadashtam ke berizam.........

tabehal in hes ro tajrobe kardi?100 nafar dor bare adam..ama tanhaye tanhaa

hishkas nafamid chi shod

pastili ama mese kooh istad

tabehal aaziziro..hamche aziziro az dast nadade boodam
bebakhshin halam khoob nist..taze az maraseme 7 bargashtam..gijam hanooz

p.n: alan behtaram

آباجی خانوم دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ

پاستیلی جونم؟؟؟؟؟؟؟
چی شده دختر؟
بلا به دور باشه.
تسلیت میگم.ما میشناسیمش؟میشه بگی کی بود؟
*****************************************
مرسی ادی مررررررررسی باشه از دکتر سیب سوهال مینومایم
****************************************
الی؟؟؟؟؟؟؟؟ مثل انسان؟:)))))))))))))

الهام دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام

الهی پاستیلی جون
غم اخرت باشه ایشالله نمی دونم کی بوده ولی حتما خیلی عزیزه برات که اینقدر ناراحتی برات آرامش زیاد آرزو می کنم

شرور مامان می گه دادمت تعمیر گاه فقط یک کارواش حسابی مونده
آخه دندون عقلم هم بسیار بسیار دردناک است و عنقریب کشیده خواهد شد آهههههههههههه
دوتا دندون عقل قبلی رو با هم جراحی کردم البته نسوج سخت بود بعدش غشیدم چشم که باز کردم تو بغل آقای دکتر بودم البته بازم به رو نیاوردم تا دکتره که عکس دندون می گرفت تا طبقه دوم بردم
اینبار هم (ببخشید ها دادا) اگر دکتره همون بود حتما می غشم
ولی خدا به روزتون نیاره تا یک هفته از سر گیجه نمی تونستم راه برم خیلی هم خونریزی کرد و بخیه خورد اما این دوتا در اومده راحت تره کشیدنش
با این همه مامان و بابایی هر دو می خوان باهام بیان که بابایی مراقبم باشه آخه اون دفعه بابایی نبود
خلاصه که این روزا تو تعمیرگاهم
جنس انداختنی شده و تعمیر گاه رفته قیمتش هم خورده تو سرش

خاک عالم بر سر من ضد زن با این نگاه ابزاریم

خلاصه سرتون رو درد نیارم دارم خوب خوب می شم
مامان هم چند روزه کوالا رو بهش گفتم ولکن نیست بهم می گه کوالا
در ضمن دارم برای خودم دفتر خیاطی اصولی به روش گلوراوین تهیه می کنم خیلی لذت بخشه لباس کوچولو دوختن به نوعی عروسک بازیه
زیاده عرضی نیست
مراقب خودتون باشید دوستون دارم و می بوسمتون
بای

شراره مامان بردیا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ق.ظ

آی برف پااااااااااررررررررررو میکنیممممممممممم
آب حوض میکشییییییییییییییییممممممممممممممم
حیاط جارو میکنییییییییییییییممممممممممممممممممممم
دندون عـــــــــــــــقـــــــــــــــــــل می کشییییییییییییییییییییممممممممممممممممممممممم
(مخاطب خیلی خیلی خیلی خاص داشت) :)))))))

الهام سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ب.ظ

شرور من تو را عنقریب خواهم کشت
شک نکن

آباجی خانوم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآآخ خ خ خ مردمممممممممم. الی منو کششششششششت.

آباجی خانوم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ

کیو
کیو
بنگ
بنگ

pastili چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ب.ظ

mamnoon..behtaram





ادوارد دست‌قیچی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ

من یکی دو روز گرفتار بودم نبودم اصن
ببین چه خبر شده اینجا
مثه چچن هست اون طرفای روسیه که دائم هی کودتا میشه
اینجا هم انگار چچنه

آروم باشید / هیسسسسس
الی منفی میزارم برات ها هی چپ و راست غش می کنی
شرور از این تفنگ کاغذیا دوباره ساختی یه لنگه پا باید وایسی کنار کلاس
هیس ببینم چی میگه این آبجی کوشولوی ما

الهیییییییییییییییییییییییی
چی شده؟
آروم باش آرووووووووووووووووووووووووووووووووم




راستی راستی جان من دعا کنید ببینم این وضعیت خونه خروندن ما به کجا می کشه
چرا اینقده گرون شده
باورتون میشه ظرف یک سال سه برابر شده
اصن هیچ کاری نمیشه کرد
دعا کنید یجوری یه راهی یه معبری(درست نوشتم؟) یه چیزی آخه
دعاهای های ولتاژ آبجی های گرامی را شدیدا خواستاریم

مثه انیمیشن فرار جوجه ای بود که مرغ ها سوار یک وسیله پرنده بودند و همشون روی یجور دوچرخه پا میزدند تا از اون مرغداری فرار کنند
بعد یجایی رئیسشون گفت دخترا با تمام انرژی زور بزنید

حالا یچیزی تو همون مایه ها ... آبجی ها با تمام انرژی ... :)

pastili شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ق.ظ

omadam khodafezi konam.didam bi khodafezi zeshte....


shabo roozetoon khosh..akhe are khoone geroone..ama khoda bekhad peyda mishe
bardoa bozorg mishe..doomad mishe..

eli khanom khoshal mishe...

manam misham..betar misham

p.n:khabari nist....just goodbye and goodluck

آباجی خانوم شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ق.ظ

چییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جاست گودبای و گودلاک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاستیلیییییییییییییی؟ من همیشه از روش حرف زدنت این که هم آدم میفهمه هم نمیفهمه اینکه انقدر پخته و قشنگ مینویسی و خیلی اینکه های دیگه خوشم میومده ولی اینجا رو نمیتونم تحمل کنم.آخه چرا عزیز دل؟ ایکاش انقدر ما رو قابل میدونستی که بیای بگی بهمون و ما خودمون رو شریک دردت بدونیم. پاستیلی عزیز ما همه یه غصه داریم اقلا دوتا نباشه یکی هم نیست.ولی حداقل این واسه اون دعا میکنه اون به این آرامش و دلگرمی میده.اگر هم نمیگی لااقل خداحافظی نکن.الان ادی به دعای ما دخترا برای اون کار خیرش نیاز داره.میدونم و میدونیم که هرکدوم هرجا باشیم حتی تو مریخ هم باشیم هم دیگه رو از یاد نمیبریم.بابا ناسلامتی ۲سال اینطوراس روز و شب با همیم.واقعا توی دنیای مجازی ۲ سال کم نیستا.خیلیا خیلیا بودن که من گول پشت ویترینشون و نوشته هاشون رو خوندم.وارد گود دوستی با اونا که شدم دیدم زرششششششششک همش پوشالیه.ولی اینجا و شما ها رو دوست دارم.
پاستیلی عزیز خیلی دوستت دارم خواهر کوچولو امیدوارم طاقت تحمل داشته باشی.
ادی دادایی باشه به روی چشم برات یه عالمه دعاااااااا میکنم.راست میگی یه عالمه گرون شده یه عالمهههههههه.
ایشالا که سریعا کارت راه میفته.راستی میدونم یه بار سوهال کردم ولی آی کیو در حد هویجه دیگه یادم نیست چه جوابی بهم دادی اون بار ولی نمیشه برین توی /\/\/\/\/\/ که دیوارهای هفت و هشت داره با یه کوزه کنار حیاط؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الهام شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام
آخه چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچرااااااااااااااااااا
نگو خداحافظی ابدیه دلمون تنگ میشه
ما یک خونواده هستیم . تو خونه که کسی خداحافظی نمی کنه
ایشالله آروم که شدی دوباره بیا عزیزکم

شرورم کجایی هنوز شماره ات معلوم نشده

دادا اگه خدا بخواد طوری جور میشه که باورت نمیشه حتما هم خدا به دل پاک تو و خانم گل نگاه می کنه و یک خونه خوب نصیبتون می کنه

احتیاج به دعا دارم شدید
فردا پس فردا می گم چرا ولی خیلی برام مهمه خیلی خیلی زیاد ((سکرت شدم ها ))
خیلی دوستون دارم بای

آباجی خانوم یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ق.ظ

**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************سلام....دارم دعا میکنم **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************مشغولم***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************برا دادا ******************************************************************************************************************************این واسه الی**********************************************************************************************************************************************************************************************برای پاستیلی**********************************************************************************************************************************************************************************

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ

مخلصیم
میام دوباره

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ

ترنجبین همیشه اینجوری حرف میزده
من به شخصه کلا از کسی سوال نمی کنم چون نمیخوام یه وقت طرف تو معظوریت(اینو میدونم اشتب نوشتم/درستش رو برام بنویسید) بیوفته.
واسه همین منم ازش نمی پرسم فقط دعاش می کنم.

بریم اولد هوم؟
چندین ساله کسی داخلش نبوده اینه که نمیشه ازش استفاده کرد
بعدش اونجا رو به عنوان انبار مغازه ازش استفاده می کنیم
اگه یه خونه جدید بخوایم بگیریم باید اولد هوم رو بفروشیم و کلی بزاریم روش تا بشه یه آپارتمان تو قسمت خودمون بخریم

اینجا که الان هستیم دیگه تقریبا بهترین جاس / شاید بپرسی چرا یک جای ارزون تر نمیرید؟ جوابش اینه که الان همه جا گرون شده و قیمت های شمال شهر رسیده به به پای محله ما(جنوب) / خوب عقلانیه که یکم تلاش کنیم و همین محدوده خودمون خرید کنیم. / بازم شاید بپرسید قیمت شمال رسیده به پای جنوب؟ جوابش اینهکه تو اصفهان برعکس تهران، جنوبش بهتر از شمالشه چون زاینده رود تو قسمت جنوبه(شرور میدونه)

فقط مسئله اینه که وقتی اولد هوم رو بفروشیم دیگه انبار نداریم. زرشک

همین دیگه مشکل مون همینه
بهدش امروز رفتم اولد هون نیشستم زیر سایه درخت رو صندلی هرچی فکر می کردم دلم نمیومد اینجا رو بفروشیم
حالم بد بود
حاظرم اینجا رو بکوبیم و یه سه طبقه بسازیم اما نفروشیمش

میگند به چیزی که دل نداره دل نبند
خوب من امروز زیر درخت نتونستم پا رو دلم بزارم.

امروز واسه خونه سبزی و کاهو و ازین چیزا خرونده بودم / جاتون خالی یه دونه کاهو سر حوض شستم و تو سایه نیشسته بودم و داشتم میخوردم (عین یه گوسفند گاز می زدم و فکر می کردم)

بیخیال این دل ما
جنسای انبار رو کجا ببریم؟
دعا کنید
مرسی

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

یکی بیاد بخونه میگه ملت چه غم و غصه هایی دارند و این بابا هم چه غصه ای داره

راس میگه هرکی بگه

ولی مسئله اینه یکسال بیشتر دختر مردم رو عقد کردیم و هنوز خونه نداریم عروسی کنیم

خداییش اونا چیزی نمی گند / یعنی هم یجورایی فامیل هستیم و هم کلا خیلی آدم حسابی هستند / میفهمند چی به چیه / ده سال دیگه هم طول بکشه چیزی نمی گند چون خاطرشون از ما آسودس ولی آدم باید خودش حواسش باشه به کسی اذیت نکنه.

خوب بابا جون نمیخوام برم اجاره / اااااااااااا / زوره؟

آباجی خانوم یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ

دخترا با انرژی هرچه بیشتر تمام دعاها به سمت اصفهان پیلییییییییییییییییییز.

الهام یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام
دعا می کنم
دعام کنید
حالم بد بد بد

آباجی خانوم دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ق.ظ

الیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی شده ه ه ه ه ه؟
دادا بزن بریم اینوری.
زودبااااااااااااااااااش دختر بگو ببینم.

آباجی خانوم دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ق.ظ

اینم شکل صحیح معذوریت.
البته چه فرقی میکنه؟
معظوریت یا معذوریت یا ماظوریط یا معزوریط :))
مهم اینه که در معذوریت هستی بقول خودت که اونم با توضیحاتی که بهت دادم الان دیگه کمتر هستی.
خوب باشین
قوی باشین
رنگی رنگی باشین
پرتقالی باشین

الهام دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام
۳ جای مطومن که قرار بود برم به هم خورد وقتی از این دپی در اومدم جریاناتش رو می گم
بیکاری جون به سرم کرده

آباجی خانوم سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ق.ظ

الی جونم توکلت به خدا باشه عزیز دلم.
دادا خوبی؟
پاستیلی جونم خوب باشی.

الهام سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ

مجنونمو دل زده از لیلیا خیلی دلم گرفته از خیلیا

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ب.ظ

بابا همه اینجا اصن ... قاطی میزنند

این که زده تو فاز چاووشی و میگه "مجنونمو دل زده از لیلیا خیلی دلم گرفته از خیلیا"

من که تو فاز شادمهرم و میگم "مشکوکممشکوکم به تووووو نمیتونم بمونم باتو"

شرور هم حتما تو فاز پویا ست و میگه "تو واسه من عزیز تر از آنی که از تو دلگیر بشم ممممممممممن ممممممممممن محاله از تو سیر بشم"

کسی گفت دکلته؟ الی جون خودم یقه دکلته خداییش بهت میاد؟ آره؟ کسی گفت ایونو؟
نه ببخشید عینکم رو نزاشته بودم ... نوشته الی جونم توکلت به خدا باشه عزیز دلم ... آوووو ... اوههههوم اوهوم ... ببخشید ... سوت.

قویییییییییم پرتقالیم چه جور
حراجش کردیم بدو بدو متری سه و نیم بدون ساخت
کلنگی - گاز - برق - تیلیفون - ای دی اس ال هم داره ها
بدو پرتقالی باشییییییییییین





راستی دو سه هفته است ای دی اس ال گرفتم / بد نیست خوبه
هیچی همینجوری
فچ کنم تنم خورده به تهرونیا پز میدم چپ و راست

"مشکوکممشکوکم به تووووو نمیتونم بمونم باتو"













.
.
.
خوبماااااااا
نجران نسید
باکیییییییییییییییییییییییی هستی تو مشکوکم :)

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ

رفتم تو سایت دکتر سیب تو این یارو چیه اسمش "شوت باکس" آره تو "شوت باکس" اون بقل ازش سوال کردم وازکتومی با درد همراهه یا خیر
هنوز جوابمو نداده
www.doctorsib.com

جان خودم حالم خوب نیست
خودم اعتراف می کنم:)

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ

الی "مطومن" یعنی مطمئن خودمون؟ آره؟

خشگلی همین دردسرا رو هم داره دیگه


نگران نباشید من خوبم (آروم بخونید و حین خوندن نفستون رو بدید کنار)

راستی "حین" رو چنوری نوسیدنی می کنند؟
مثلا در هین/حین رانندگی با مبایل صحبت نکنید
عوارض دارویی با عوارض سر جاده فرق می کنه؟
دیگه دیگه
سهل ممتنع یعنی چی؟
D:

آباجی خانوم سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ

جااااااااانم؟
قاطی پاطی؟
وازکتومی بدون درد و خونریزی؟
دادا اونوقت این متری سه و نیم رو گذاشتی ور دل وازکتومی یعنی چیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیگی یکی مثل من عینکاش لک و لوک داره فکرشم که پرت و پلاس میره یه جای دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دادااااااااااا..........میبینم چپ و راست چاووشی و نیما و شادمهر میگوشانی.
وای این مشکوکممممممممممممم به تو خیلی بیمزه در عین حال بانمکه.یعنی چی واقعا‌ آخه؟؟؟؟؟ هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاها
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
جونم کی دکلته پوشیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چییییییییییییییییییییییییی؟ تنت خورده به تنه ما پز میدی؟ دادااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الی چی میگی فرزندم؟

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ

خیلی خوب فاز رو عوضش می کنم میرم تو فاز "هیچ کس"

نمکی با چرخش کنار یه بنزه / هیکل و چرخش باهم کرایه ی بنزه
من و تو اون بودیم از یه قطره / ببین حالا فاصله ما ها چقدره
دلیل چرخش زمین نیست جازبه / پوله که زمینو میچرخونه جالبه
این روزا اول پوله بعد خدا / همه رعیت ارباب کدخدا

آباجی خانوم چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ

:))))))))))))))))))))
الف بدم خزمتتون؟
دادا.....دادا......جاذبه!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد