ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

سفرنامه کلاردشت

 

اول چند تا عکس از این دوتا وروجک که خون منو تو شیشه کردند. میترسم اینجا هم ناز کنند بگند دایی چرا عکس مارو اول وفلاکت(وبلاگت) نزاشتی! نیکا نیکا نیکیار

اینم چند تا عکس از طبیعت: جاده در مه پروانه شبنم روی برگ گل رز شبنم رو برگ سوزنی

اینم دایی در مه که جو کیارستمی گرفتتش

یه شبنم دیگه هم هست خوشجله دوسش دارم

 

نظرات 25 + ارسال نظر
آباجی خانوم سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ

اول میش ویمممممممممممم

آباجی خانوم سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ

اینم سند اول شدنمون

آباجی خانوم سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ

میگن چیییییی؟ تا سه نشه بازی نشه پس مجددا اوللللللل

آباجی خانوم سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ

سلاااااااام ادیییییییییییییی
وای مارمولک بینوا با چه وضع فجیهی به قتل رسیده بود
دم بدبختو چرا کنده شده بود؟
یعنی قوت دست یوسی انقدر زیاده؟ :((
این موش بدبخت رو چرا اینطوری کردین؟؟؟؟؟؟:((
دلمون جوزید که........بیچاره
اون هم ضربه مغزی شده واسه اینکه از مماخش خون اومده از کجا فهمستم از مماخش خون اومده؟ چون که دوتا جای خونریزی مشاهده میشود مگه نمیدونی من آناتومی پیش دکتر سیب پاس کردم....دهه ه ه ه ه ه ه
وای چه خانوم شده بزرگ شده.......جوجو رو ببینن چه ژستی گرفته پسرک......عین خودته کاراش اینطوری که حدس میزنم......بلایین جفتتون...خداونده به مامان مهری و خانوم گل صبر بیکران و همینطور به خواهری صبر لایتناهی عنایت فرمایاند :)))))
دادا باکس نت خیلی دیر لود میشه چرا آیااااااااا؟
تازه میخوام گل در چمن مه در شبنم رو بینم:)))))))))))
چه مهی ی ی ی ی ی ی ........ااااااااااااااااااااااااااا

آباجی خانوم سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ب.ظ

دایی در مه فوووووووووووووووووووووووق العااااااااااااده بود........واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
چقققققققققدر شبیه کیارستمیه ه ه ه.
آهاااااان همون :))

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام
این پرشین گیگ بدمصب نمیدونم چرا یکی دو ماهه نمیشه واردش بشی
دنبال یه جای خوبم سراغ نداری؟

در مورد نیکیار و اونیکی وروجک باید بگم که ما قبلا فکر می کردیم اخلاق های کوفتشون به خانواده پدری یعنی دکتر سیب رفته ولی بعد از ورود خانوم گل به خانواده ما پرده از رازی عظیم برداشته شد

خانوم گل در طی تحقیقاتش بر روی این دو موجود عجیب (نیکا و نیکیار) و پس از بررسی دقیق رفتار هاشون متوجه شد که این دوتا دقیقا به دایشون رفتند و دکتر سیب و D.N.A خانوادگیشون کمترین نقش رو تو این مسئله دارند

خلاصه میگه همه کارهای این دوتا کپی توئه

در مورد مارمولک و موش باید بگم که دمه این مارمولکه بر اثر فشار زیادی که بر اثر ضربه متحمل شده کنده شده و حتی عکس هایی از زمانی که مورچه ها اونو تبدیل به اسکلت کردند هم دارم که اگه یه هاست خوب معرفی کنی اونهارو هم میزارم

در مورد موشه باید بگم مسئله فجیع تر از این حرف هاست. یوسی دستکش دستش کرده بود ولی با این حال موشه دستش رو گاز گرفت و فرار کرد برای همین هم بود که تا موشه دوباره به دست یوسی افتاد دیگه ریسک نکرد و با روش کلاسیکش اونو ضربه مغزی نکرد بلکه جمجمه موشه رو فشار داد و موشه گفت جیییر و بعدش یه صدای تق که نشان از خرد شدن جمجمه اش بود

اینا رو نگفتم چون میدونستم حالت بد میشه ولی چون پرسیدی گفتم بگم که شاید یاد بگیری و احتمالا تو زندگیت بدردت بخوره D: متاسفم :)

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ

راستی شرور تو اینقدر با ذوق میگی اووول که انگار تو یکی از وبلاگ های آمار بالا اول شدی! ;)


لطف داری مارو شرمنده می کنی
نخوردیم نون گندم ولی ...
ما حالیمونه شوما چگده محبت داری
صفای شما

الهام سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام
خوبید
میخوام برم سر کار
مفصل بعدا میگم
سر درد کردم شدی
خوشحالم که خوش گذشته
بیچاره حیواناتی که به دست یوسی بیفتن
شرورم کجایی بهت احتیاج داشتم شدید
نمی دونی چه بحران گندی بود
دوستون دارم
بای

آباجی خانوم چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ق.ظ

:)))))))))))))))))))
خدای من از دست تو ادی
طفلکی خانوم گل و طفلکی DNA های نیکی ها :))))))
هاست خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا یکی بود به اسم 69mb.net که ۶۹ مگابایت بهت اختصاص میده یکی هم هست Mx.com مخفف همون Maximum ولی میگن خوب بالا نمیاد موقع لود شدن یعنی مثل باکس نت میمونه ظاهرا.من هنوز باهاش کار نکردم...آهان بذار.....دارم فکر میکنم..........دو دقیقه دیگه میام بهت میگم تا اون موقع ثانیه شمار رو روشن کن.هپپپپپپپپپپپپپچه.....عطسه کردم.

آباجی خانوم چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ق.ظ

خب زودتر از دو دقیقه برگشتم اون یکی hotshare.net و از همه سهل الوصول تر همون tinypic.com خودمونه :))
اینم هست http://pic50.picturetrail.com دیگهههههههه دیگههههههههههههههههههههههههههههه.......دیگههههههههههههههههههههههههههههههههه....imagehost.com و یکی دیگه هم irapic.com و آهان این storage4all.com که البته باید یوزر و اینا داشته باشی و کلا اینا بعضیاش غیر از tinypic باید توش sign up کنی
راستی ادی...........میدونی چیه؟درمورد اول شدن و هوار کشیدن و اینا....الان میگه دانم...میخوام بگم که داداشی مهم نیست که توی آمار وبلاگی اول بشی یا نه مهم اینه که توی زندگیت اول باشی...اونایی که توی زندگیشون میلنگن و خلاصه عقده و کمبود دارن شاید حالا مثلا یارو وبلاگی هم داشته باشه و توی این آمارها هم جایی داشته باشه اونوقته که یارو اصلا انگار خوشحاله که هی داره شلنگ تخته میندازه و اونجاس که فهمسته میشی بابا یارو چقدددددددرررررررررر کم داره بینوا توی زندگی عادیش که اینطوری داره با دمش گردو میشکنه.....در کل میگم شایدم اشتباه دارم میگم ولی برداشت شخص شخیص آباجی خانوم اینه.
******************************************
میگم این یوسی قبلاً ها یعنی توی زندگی سابقش برطبق تناسخ :)) مأمور ساواکی واواکی چیزی نبوده؟ بچه م بدجور حرفه ای آدم....ببخشین موش میکشه......واااااااای چطوری دلش اومد ؟ خودش دوست داره یکی کله اش رو اینطوری بکنه؟ منظور از یکی همونیه که دانی :)))) در آن پروژه و دسیسه شبانه توطئه آمیز حلواکنون....نخیرم حلوا پزون نیست واسه داشت خودشو حلوا میکرد.......آهان تازه یوسی رو اون یکی میخواست با بالش خفه کنه نه اینطوری بصورت مستهجن....وای وای یاد موش بدبخت که میفتم...بیچاره....و اما راجع به مارمول جان....یوسی خودش دوست داره دمشو اینطوری بکنن؟..........جان شرور داشتی چی گفتم یوهو؟ اومدم پاکش کنم گفتم بیخی بذار واسه ثبت در تاریخ سوتی های کلامی بمونه.
خلاصه که خیلی محشری ادی دادایی.....بعدشم گل گندم و نون گندم و اینا چیه باباااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به اندازه تمام دنیا یا تمام آسمون بالاسرم ازت بخاطر همه محبتهات که انقدر بیکرانه که نمیدونم کدوم گوشه ش رو بگم ازت قدرددانی میکنم.....و اما بریم سروقت الی......بوس بوس بوس بوس بوس...به ترتیب برای خانوم گل و خانواده :)) خواهری و نیکی ها و خانواده و مامان مهری و خانواده و سایر اعضای وابسته.......فدای تو

آباجی خانوم چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ق.ظ

الیییییییییییییییی جوووووووووووووووونم چی شده عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم؟
منو ببخش بخاطر این که هی بهت میگم کال یو سون بعدش دیگه میررررررررررررررررررررررررررره ه ه ه ه ه ه ه تا روز قیامت.
بعدا بهت میگم چی چی ها شده بیده.هی هی شمارتو ورمنه واسه اینکه مموری کارتم رو نمیتونم فعلا باهاش کار کنم و خلاصه هرچی نمره داشتم سیو کردم اون تو.
زود تند سریع.......هیییییییییی کاشکی باهم باهم یه سفر میرفتیم نصف جهان الی جان.
پاستیلی کجاس؟؟؟؟مسافرت؟ عروسی؟ خواهری کجایی؟
ایشالا هرجا هستی خوش و خرم و شاد باشی.

ادوارد دست‌قیچی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ

مخلصیم، خجالتم نده، منم خیلی چیزا ازت یاد گرفتم که ... :ـ)

مخلصیم

الهام جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام به همه خوبید فعلا تو انجمن صنفی نشریات کشاورزی مشغولم مثملان مدیر روابط عمومی تا بعد چی بشه خدا داند
حالا که راضیم
شرور گلم برات میل می کنم الانه
دلم برات تنگیده خیلی داستان هم این چند روز زیاد داشتم
خیلی دوستون دارم
بوس برای همگی

الهام جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ

شرور جون به همون میل مامانی قشنگ برات فرستادم

ادوارد دست‌قیچی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ

تبریک

آباجی خانوم چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ

داااااالی؟؟؟؟؟؟؟؟

ادوارد دست‌قیچی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ب.ظ

یوهوو

آباجی خانوم شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ

سک سک (ضم سین) :))

آباجی خانوم یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

خواهرگرامی برادر محترم آپ کردن نشانه شخصیت شماست.
پس بیایید به شخصیت خودتان احترام بگذارید و آپ کنید.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
بی شخصیت مگه با تو نیستم؟
آپ کن دیگه دهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

الهام یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام به همه
درگیر بودم بد
البته هنوزم هستم ولی بحران فروکش کرده
فعلا هم که سرکارم سرم هم بد شلوغه
ولی خوب حالم بد نیست فقط ذهنم به هم ریخته
هفبا استرس شدید گذروندم
دعا ی دوجانبه برای همدیگه فراموش نشه
بای

الهام دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام سلام
شرورجونم روزت مبارک
پاستیلی خانم روز شما هم مبارک
اوا دادا روز خانم گلت مبارک
برای همه مبارک هر چند که ما از جانب جناب دراز امروز کلی داد و بیداد خوردیم مهم نیست عادتشه البت که تقصیر خودم بود چند بار مگه به آدم عاقل یک حرف رو میزنن خوب آبرو ریزی کردم
اونم چی آقا ۸۰ ملیونش رفت به حساب که معلوم نیست کی پرداخت بشه
شریک ۶۰ساله اش گفته تو دنبال یلری تلری خودتی پروژه هم چند میلیاردی و سنگینه آقا هم برای کارخونه لنگ بود خلاصه که حسابی گل کاشتم

پاستیلی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام


من برگشتم
خودمم..باور کنین!!۱ خوبین؟خوبممممممممممممممممم
کجایین؟دلم برا دوستام تنگیدهههههههه

مشهد بودم..احتیاج داشتم

ادی خان انگار خوشگذشته..عکسا رو ندیدم..سرعت کمه!

خوبین خواهری ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میس یو!

ادوارد دست‌قیچی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ

ای ول صفا دادی به اعصاب طرف ... اوفففففففففف ... چه کردی داداش :)
طوری نیست، آدمای بزرگ اشتباهات بزرگ مرتکب میشند

روز همه آبجیا مبارک
شدیدا دعا می نماییم
شدیدا دعا بنماید


تو که بیل زدن بلدی / یک عدد هم به ... خودتان ...
با تشکرات فائقهُ بی شخصیت هم خودتی شرور جونم :)
به آمار آپ این وبلاگ اگه مراجعه بشه من در راس هرم هستم و متاسفانه شرور و الی بطور اشتراکی در میانه هرم
متاسفم
مساله مهم تر که منو خیلی از یک جهاتی خوشحال و از یک جهاتی ناراحت می کنه اینه که طبق کامنت شرور جون که فرموده بود "آپ کردن نشانه شعور است" خوب به یک رابطه ریاضی میرسیم که جوابش برای بعضی از اعضا خوشایند نیست...
متاسفم

امروز یجا خوندم یه بابایی نوشته بود: من توپ پسر بچه هارو شوت می کنم وسط اتوبان بعد بهشون می گم هرکی زود تر بره بیاره برندست. بعد در ادامه صحبت هاش نوشته بود نمی دونم چرا خانوادم میخواند منو به زور بستر کنند؟

اینم هدیه من بود برای روز زن
چه ربطی داشت؟

پاستیلی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ب.ظ

عکسارو دیدم......................خیلی نااااااااااااازن
آخیییییییییییییییییییییی دایی مهربون

دایی کیارستم:(

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ق.ظ

خانوما روزتون مبارک
کلا خیلی ماهید

اول از همه نوکر اونیم که مناسبت این روز بخاطر تولد اونه (نوکر شوهر و پدر محترمشان نیز هستیم)
مامان مهری که خیلی دوسوندمش
نسیم گلدون که خیلی عاشقیت دارمش
لیلی که خیلی دلرحمه
شرور جونم که خیلی مهربونه
الی خانومی گلم که خیلی نازه
ترنجبین داداشی که خیلی ماهه

مخلص همتون، احسان تحویلیان.


راستی آپیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد