ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

روزت مبارک

 

 

من به آن می­ارزم که گریه­بارانم را به تو تقدیم کنم

نظرات 28 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ق.ظ

اول شدم هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

الهام سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ق.ظ

دوم هم خودم

الهام سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ

سوم هم خودم
پس به افتخار خودم
هی بیب هورا هی بیب هورا

الهام سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ

خانمها همسران و مادران محترم روزتون مبارک
بوس برای همه
دوستون دارم
بای

پاستیلی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ

مفتخر به مقام پنجم شدیم!

خوبین؟سلاممممم..شرور خانم روزت مبارک.............

عید همه مبارک.............خوبم................خونه پیدا نشد ادی؟

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ

انشاالله درست میشه
من یکم کم صبرم
خدا منو یادش نرفته میدونم

دعام کنید

آباجی خانوم چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ق.ظ

خب حالا یه شرور عرق ریزان لپ گل گلی از فرط خجولت چه کار کنه؟
ما یادمون رفت بیایم اینجا تبریک بگیم دیروز خب...به من چه
آی کیو هوییییییییییج ج ج ج ج ج ....یادتون نرفته که
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی میلاد باسعادت حضرت فاطمه رو اول به خاطر خودش به ادی جونی و خانوم گلدون :)) تبریک میگم بعدشم به خواهریهای مهربون خودم یعنی الی جونی و پاستیلی جونی تبریک میگم روزتون مبارک باشه ایشالاهمه روزا روز شما باشه...ایام به کام
به به پاستیلی جونم رسیدن به خیر.خوبی خااااااااانومی؟
اوضاع احوال خوبه؟ روبراهی؟
الییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
۸۰ میلیون آقای دراز رو. به باد فنا دادی؟
هه هه ....هه هه....میبینم که ادی من و الی رو در میانه هرم قرار داده....والله راستیاتش ما خاک پای این هرم هستیم...بعله ادی جان همیشه در صدر است....
هی هی یعنی واقعا ناناحت...ناراحت نه ها...ناناحت.... شدین من گفتم آپ نشانه......است؟
جدی؟
خب ما از همین تریبون مقدس عرذخواهی میکنیم....دهه
هی هی ادی واسه گلدون چی گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟
این تیکه ((عاشقیت دارمش)) اصفهونی اصیل بود دیگه دادا......نه؟
اوضاع احبال چیطوریاس؟
من یوهو با لیلی همذات پنداری کردم اگه خواهری دلرحمه منم مهربونم پس نتیجه ریاضی و منطقی میگه که خواهری مهربونه و آباجی خانوم دلرحم و ایضا نتیجه گیری میش ود که هردوتاشون مهربون و دلرحمن.........هوووووووووووورااااااااااااان.....هوران....هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
اینم از این........دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهان یادتونه از خاله سوسکه سوهال میکردن کجا میری؟
میگفت دارم میرم......شوهر کنم عمو رمضون
خولاصه من و مامی وبردیا داریم میریم یه دو روزی به همونجایی که خاله سوسکه رفته بود.
هرچی میخواین بگین واستون بیارم....
الی سوغاتیها محفوظه...بذار برگردم یه قرار میذاریم دوباره..اکی؟
خیلی به آقای دراز سلام برسون
راستی از هادو چه خبر؟نو نیوز؟ هوم؟

ادوارد دست‌قیچی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ

نه بابا اختیار دارین من بدم نیومد که
اختیار دارید عذر خواهی واسه چی؟

عاشقیت دارم رو بهروز وثوقی می گفت تو فیلم سوته دلان ... اونجا نقش یه دیوونه رو بازی می کرد:
من و اونو خدا توخونه تنهاییم
عاشقیییییییییییییییت (در حالی که چشماش داره برق می زنه)
خدا هم که با ما ندار نیست (اخماشو تو هم کرده و داره یجورایی سر خودشو گول می ماله)
عاشقیت

تیکه اصفهانی: "دوسش می دارم"
یا مثلا می گند "زهرا، دوس بداری رضاس" منظور اینکه رضا ، زهرارو خیلی خاطرشو میخاد.
:)

چرا خانوما اینقدر کنجکاوند؟
واسه گلدون یه انگشتر گرفتم
واسه مادر خانم هم نمیگم تا کنجکاوید سرکوب بشه
اینو بهش میگند تذکیه :)
راستی میدونی اصفهانیا به مادر خانم یا مادر زن چی میگند؟
اگه گفتی؟
خارسو
:))
یعنی خار سو یعنی خار چشم
:)))
البت اینو بی غرض می گند ها یعنی به معنیش توجه نمی کنند
و جالب تر اینکه از جمله های منسوخ شده در زبان نیست بلکه یکی از جملات ترکیبیه که هر اصفهانی متاهی (چه زن چه مرد) روزی یک بار حداقل بکار می بره
یچیز جالب تر بگم
اصن تو اصفهان (وای مردم از بس گفتم اصفهان آخه ماها که نمیگیم اصفهان ما میگیم اصفان تو اصفان همه چی خلاصس) کسی نمیگه مادر خانم یا مادر شوهر همه کمپلت میگند خارسو
گرفتی؟
اصن هم خجالت نداره
همه میگند
ولی البت تو نسل جدیدیا دارند یکم رعایت می کنند که نگند این کلمه رو (یجورایی براشون افت کلاس میاره)
یچیز جالب تر
نسل جدیدی ها شاید تو محاوره روزانه رعایت کنند ولی وقتی رفتند تو خونه دوباره همون آش و همون کاسه
یه اصطلاح هست که میگه: "دمه کدخدا رو ببین، ده رو بچاپ"
دم به معنی زائده ای که دنباله ستون فقرات حیواناته نیست
دم به معنی اینهک یعنی حالشو بپرس یا مثلا یه حالی بهش بده
دم با فتحه دال
این جمله رو اصفهانیا در مورد مادر زن بکار می برند
البت خودت قوه تخیلت رو بکار بینداز چون از شرح دادنش تو این مکان عمومی معذورم :)




ایشالا به سلامی برید و بیاید
سوغاتی نمیخوایم فقط سلامت برگردید

آباجی خانوم چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ

دیوووووووووووووووووووووونه :)))))))))))))))))))))
جفتمون رسما تعطیلیم ادی.
اهه؟؟؟؟؟؟ تذکیه؟؟؟؟؟؟؟؟ نه جانم...اینطوری بدتر کنج به کاو شدیم......تزکیه دیگه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآره؟
ده بار به جات مینویسم از بس که دادا دوس بداری آباجی خانومه :)) جان شرور کیف میکنی چه هوش و استعداد فوران کننده ای در یادگیری دارم خصوصا زبان اصفونی؟؟؟؟؟؟ :))
اصفانی هم نه بلکن اصفونی
زودی بگو واسه خارسوی گلدون چی گرفتی....زود
:))))))))))))))))))
چه بانمک....خارسو....یه مدتی در زمان غورغورمیرزا اصفان میزیدیم زیدنی......:))
بعد این کلمه میگم از کجا توی کله من هی مثل ستاره دنباله دار هالی میره اینور اونور پس باید به بک گراند کودکی رجوع کنم.....آی کودکی واستا کارت دارم یه دقه خب
:)))))))))) هی دادا اون موقع که من اصفان بودمااااااا تو دوسالت بید شایدم دنیا نی آمده بیدی :))
گفتم رسما ته طیلیم.
وایییییییی خدا خفت نکنه بچه.....اون دم کسی رو دیدن که همه جای ایران کاربرد داره
اوخ اووخ چه زشت دم خارسو (مادرزن) رو دیدن....:))
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی عشقی دادا :)))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
شوما واس خارسوخاتون چی چی اوسوندی اصن؟
گلدون واس خارسوش چی گرفت اصن؟
کیف میکنی؟
دارم تذکیه میشمااااااااااااااااا :))))))))))))))))))
این آثار پیش از سفره هااااااااااااااااااا :))))

الهام چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام شرورجونم
من خوبم تو چطوری سفر خوش بگذره
ایشالله به سلامتی
هادو که سر دسته گلی که به آب دادم قهره منم باهاش قهرم چون باعثش خودش بود
من رو هم که دوستان می خوان شوهر بدن کاملا هم مخالفم ولی بقیه موافقن دراز هم مسخره ام می کنه
در راستای تزکیه دیتیلهاش رو نمیگم
فقط بدون به قول بهروز خدا به ما هم که دوسش داریم دشمنی کرد یک مشت خول و چل دیوونه ایم
آخ دادا من می میرم واسه سوته دلان
خصوصا اونجا که با گریه به اقدس می گفت تو اولی نبودی اما آخریش هستی
راستیتش منم این روزا تو سرم مثل بازار مسگراست
کاش یکی ببردم امامزاده داوود زیارت

راستی شرور جون خودت چی گرفتی از دادا می پرسی اما خودت رو نمی کنی
حالا دادا ماخوذ به حیاست و ازت توضیح نخواست من که می خوام بدونم
در انتظار زیارتت هم هستم شدیدا کلی دلم تنگیده کلی هم حرف توش تلنبار شده ...

راستی دادا درسته که به خواهر زن هم می گید خوسوره
اینو شنیدم ولی کاربردشو نمی دونم

شرور جون به باباطاهر سلام برسون
یک عمو رمضون خوب هم برام بیار چون عمو رمضون از دخترای ریزه میزه خوشش می یاد

دوستون دارم
فعلا بای


ادوارد دست‌قیچی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام
ای ول سوته دلان
خدا نکنه سرت مثه بازار مسگرا باشه

تصنیف جدید یه قرونه
تصنیف جدید یه قرونه
مریم جان مریم جان
نترس داش حبیبت اینجاس نمیزاره کله تافتونیا اذیتت کنند
بقول بهرور، الی اگه حالت زود خوب نشه ماچت می کنمااا ماچت کنم؟

چیو میخوای بدونی از شرور رو یا از منو
من یه انگشتر دادم خانوم گل
بهدش واسه مادر خانم هم یه آب سردکن از اینا که یه تصفیه بالاش داره گرفتم (داستان داره چون یکی دو ماه پیش لوله نفت تو زاینده رود شکست و آب کل شهر غیر قابل استفاده شد بطوری که یه باکس آب معدنی شد ۵۰۰۰ چوب خلاصه الان آب خوب شده و مزه اش درست شده ولی هنوز کسی اعتماد نداره)
خانوم گل هم واسه مامان مهری یه شاخه گل نقره آورد (دستشون درد نکنه چرا زحمت کشیدند چرا بیشتر ندادند ...)

در مورد سوال فنی که پرسیده بودی
نه مجیده جان خوسوره نیست بهش میگند بوسوره
در ضمن بوسوره به پدرخانم یا پدر زن اطلاق میشه
بوسوره از دو کلمه "بو" و "سوره" تشکیل شده
"بو" مخفف اب عربی به معنی پدر هست
و "سوره" به معنای سوور و سفره و ولیمه و مهمونی هست
تهش میگه کسی که سوور میده یعنی خرج می کنه و یا مثلا دست و دلبازه
یعنی پدر سوور (بوسووره)
و مثل کلمه منصوره تلفظ میشه

اینجا تو اصفان همه چی خلاصه شده و مینیاتوریه
اینجا برا خودش یه پا ژاپنه
همه چیز کوچولو و منتاژ شده
مثلا تمام امکانات تهران بی کم و کاست در حجم کوچیک تر وجود داره
بیا یه پل چند طبقه نشونت بدم که نتونی تاشو تو تهران پیدا کنی
ولی خوب عیبش اینه که تمرکز وجود نداره
و دوم اینه که تا راننده هاش یکم ترافیک ببینند جوش میارند انگار که دنیا میخواد آخر بشه
تو زمستون یارو سرشو از شیشه میاره بیرون میگه برو دیگهههههههه مر...
خدایش تو اتوبان کرج من به سی تا سرعت می رفتم و داشتم از یه ماشین دیگه آدرس می پرسیدم خدایش کسی واسم بوق نزد اما اگه ....... اصفهان بودم اوه اوه اوه

ادوارد دست قیچی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ

EDWARD, Easy to use
آبجیای محترمه، لازم بذکره عرض کنم قالب رو عوض کردم

امکانات جدید رو در ادوارد تجربه کنید

الهام شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ

سام
بابا من از شرور پرسیدم وگرنه من دوران تزکیه رو دارم می گذرونم
برای همینه که می گن ایران موزاییک اقوامه حالا اصفهان که پارسند ولی خرده فرهنگهاش دنیایی از زیباییه
آخ که حال می کنم با این شکلکها راستی بوس چرا نداره یا قلب شکسته مثل بلاگفا
قالب هم که حرف نداره فوق العاده زیباست
دست دادا درد نکنه چرا زحمت کشیدی
راستی شرور نکنه مونده پیش عمو رمضون
منتظریم شرور جون
دوستون دارم
بای

آباجی خانوم یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ب.ظ


یوهاهاهاهاهاهاهاهاها
خوسوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الهام دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ق.ظ

از این زیباتر دیگه نمیشد که بشه
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی دادا

آباجی خانوم دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ب.ظ


این قالبه خوشگله دادا
من والی سلیقه همسان داریم
دادااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا......دالی؟

پاستیلی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ب.ظ

سلااام

وای چگده خوشمله اینجاخوبین؟
چه خبرا؟صحبت کادو هست؟
من میدونستم خارسوی منگل و گیاه دوست دارنوواز این تیپ چیزه بردم..بامبو و گل و اینااا...

چه خبراس؟اینجا گرم است و خالی....در حال خرید هستیم برای آینده..جاتون خالی چه گرون بازاریهههه!!!

شب خوووووووووش

Reza Jamali سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ق.ظ http://www.rjhp.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی صمیمی داری
خیلی هم دوست داشتنی مینویسی
خوشحال میشم به وب سینمایی منم سری بزنی
و اگه خوشت اومد خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ

به ترنجبین بانو
چطوری؟


این آقای جمالی اگه میدونست ادوارد کیه جالب می شد / چون میشناستش ولی نه با این اسم.
آقای جمالی به ادوارد خوش اومدی ...

مرجان سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام ادوارد جون :))))))

روز مادر که گذشته ! دیر رسیدم ! ولی قالبت مبارک

الهام سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام علیکم
احوال شما
شرور جون کجایی دلم برات تنگیده
وای که مثل ندید پدیدها همش دلم می خواد از این شکلکها استفاده کنم

الهام سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام علیکم
احوال شما
شرور جون کجایی دلم برات تنگیده
وای که مثل ندید پدیدها همش دلم می خواد از این شکلکها استفاده کنم

الهام سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ

این بلاگ اسکای هم آبرو بر شده ها
دوبار زد که آبروی من رو ببره. عین بی سواد ها که دوبار سه بار می فرستن

ادوارد دست قیچی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ق.ظ

مخلصات پتاسیم همگی هستیمااا

پاستیلی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام سلام..........خوبین؟

چه خبراا؟من هیچی خوبم..یه کار جالب باید بکنم....ببببببببببله توی عروسی فیلم بردار هستم

حالا ادی میتونه حدس بزنه عروسیه کی.....

رت باتلر نههه...اون یکی

آخه زندگی رو ببین! اینم شد کار؟

خلاصه حواسم پرته.....خوب باشین

پاستیلی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ

تو زبون اصفانی..به این شانس من چی چی میگن؟

ادوارد دست قیچی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

اوفففففففف عجب شانسی
خوب ایشالا به سلامتی
بهههههههههله گرفتم کیو میگی

نه به شانس چیز خاصی نمیگن
حالا فکر می کنم اگه یادم اومد


همون که همه میگند: عجب شانس زاقارتی داری




موفق باشی
حالا خیلی نمیخواد بری جلو که کانتکت پیدا کنید
با همون زوم سروته کارو هم بیار

ادوارد دست قیچی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام
آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد