ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

شراره جان خوشحالم که بودن در کنار خواهر خوبی مثل تورا تجربه کردم و برایت بهترینها را آرزو دارم


من نمی توانم نزد تو بیایم،

چون اکنون نزد تو هستم.

تو کوچک نیستی چون رشد کرده ای،

و در گذر زندگی های بیشماربازی کرده ای،

مثل همه ما،

فقط برای شادی زندگی کردن

و برای سرگرمی زندگی کردن.

تو سالروز تولد نداری،

چون همیشه زنده بوده ای،

تو هرگز متولد نشده ای

و تو هرگز نخواهی مرد.

تو فرزند انسانهایی که آنها را پدر و مادر می نامی نیستی

تو شریک ماجراجویی هستی

 در سفری درخشان

برای ادراک آنچه هست.

هر هدیه از جانب یک دوست،

آرزویی برای شادمانی توست .

پرواز کن،

آزاد و شادمان

برفراز تولدها و از میان هستی ها

تا ابدالاباد،

و ما می توانیم اکنون و در هر زمان که بخواهیم

با هم دیدار کنیم،

در میان جشنی که هرگز پایان نمی پذیرد.


برگرفته از کتاب هیچ راهی دورنیست

اثر ریچارد باخ

نظرات 47 + ارسال نظر
الهام شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ب.ظ

خیلی دوست دارم شرور جونم
بازم تولدت مبارک

ادوارد دست قیچی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ

ایول
اصن هرچی من میخواستم بگم شما گفتید

دم شما و دم باخ گرم

آباجی خانوم یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 ق.ظ

وااااااااای الی ی ی ی ی
آهای ادی تو نیگا نکن این بغض و گریه آخر مخصوص خانمهایی میباشد که با کارت منزلت استخر میرن
مررررررررررررسی الی...مرررررررررررررررررررسی...با چه زبونی ازت تشکر کنم
دوستتون دارم هزارتا
ادی .............این باخ این وسط چی بود اونوخ
آهان اسم نسیم گلدون رو امروز صبح وسط خواب و بیداری گذاشتم گلدون بانو

آباجی خانوم یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ق.ظ

نه ما سنمون دیگه بالا رفته و ماشالا هزار ماشالا چشم و چالمون نمیبینه چی به چیه این آقای ریچارد باخ رو این آخر ندیدم....آخه طفلکی همرنگ جماعت شده

ادوارد دست قیچی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ

فدای سرت

فدای سرت اگه دلمو شکستی
میگن عاشق یکی دیگه هستی

هیچی بابا
من عاشق این کار کامران و هومن هستم

الهام یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 ب.ظ

بابا شرمنده نکنید مارو
درضمن شرور خانم ما که نمی تونیم شما رو پیدا کنیم
اینجوری ابراز ارادت می کنیم

آباجی خانوم دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ق.ظ

الی ی ی ی ی ی کال یو سون هانیمیگن توبه گرگ مرگهولی کامینگ سون
ادی ی ی ی اون توضیح آخریش که نوشتی هیچی بابا.......کلی به اون خندیدم
فککککککککککککککک کن
بگو شششششششششششششوکولاااااات
گلدون بانو رو ببوسین مسجم
از نیکی ها چه خبر؟ نیکیار حسابی شلوغ و شیطون شده آره؟ آهان یادم نبود مث دایی کیارستمی

ادوارد دست قیچی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

نیکیار نگو بگو نیکیااااااااااااااااار

مخلصیم

درضمن "مشجم" درست تره

آباجی خانوم دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ

دادااااااااااااااا جی میل

آباجی خانوم چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ق.ظ

دالی؟

ادوارد دست قیچی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام
چیه؟

آباجی خانوم چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ب.ظ

آقا آثار آلزایمره...آلزایمررررررررر
هیچی دادا خوووووووووووووبم
****************************
مامانم به پسرک گفته: آخه پسرک ما از دست تو چیکار کنیم؟
پسرک هم در کمال آرامش گفته: نانای

ادوارد دست قیچی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ

الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
جیگر

elham پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ق.ظ

pesarak hesabi khordani shode

الهام پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام
دادا یک سئوال تخصصی
اگه من کسی رو تو وب کم ببینم ولی اون منو نبینه توسیستم اسکیپز علتش چیه ویدئوم رو هم استارت کردم
حالا چه کار کنم آخه مادرجون باباجونم امسال مریض احوالن نرفتن ایتالیا حالا دلتنگ داییم شدن منم که بی سواد طفلی ها یک شب تا ۱۲ شب نشستن ولی خبری نشد
لطفاْ مرا راهنمایی بفرمایید

ادوارد دست قیچی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ق.ظ

اختیار دارید
شاید درایور وبکم درست نصب نشده
باید آن اینستال کنی، ریستارت کنی، دوباره اینستال کنی.

شاید هم ایراد از یاهو مسنجر باشه
او رو هم به طریق بالا دوباره نصبش کن

اگه وبکم ایراد نداشته باشه معمولا همین دوتاس

امیدوارم مشکل برطرف بشه


من که کاری نکردم
لاکن، انسان مفید بودن بهتر از فرد مهم بودن است
تکبیر
بی جنبه ها کجان؟
اینجا اینجا هستم
کجا کجا؟
آی خانوم کجا کجا؟

شرور این آهنگ رو دوست داره

الهام جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ب.ظ

دادا مسئلتن من از اسکیپز استفاده می کنم نه یاهو مسنجر همه این کارها رو هم با محمد آقا کافی نت سر کوچه انجام دادیم لاکن بی جواب مانده ایم حالا چه کنم

ادوارد دست قیچی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:05 ب.ظ

آبجی ما سررشته ای از اسکیپز ندایم
شرمندتون شدیم
حالا این یه بار رو محض گل روی ما از مسنجر استفاده کنید

آباجی خانوم شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ق.ظ

الی....الی....الی ی ی ی
از آق مصطفی ویدئوکلوپ دادا اینا کمک بگیر
انقذه ه ه ه خوووووووووووووووفه
دادا ....دادا.......لرنینگ تورکیش از ا سکند وی یا همون تاتفل خودمون در چه حاله؟
آی خانوم کجا کجا...دوستت دارم بخدا
*********************************
یه چیزی...دیشب پسرک به اتفاق باباخان رفتن یه جایی پسرک تحت تاثیر آهنگ افشین که میگه آهای خانم خوشگله این که انداختی زیرپات دله قرار میگیره و یه خانمی داشته از اونجا رد میشده یوهو میگه آهای خانم هوشگل
یعنی فککککککککک کن ن ن ن ن ن ن.....آقای پدر که میره پشت درخت فرار میکنه
***********************************
خب حالا بقیه ش: آی خانم کجا کجا....دوست دارم بخدا.......
***********************************
الی چی شد بالاخره؟ دایی جان رویت شد بالاخره؟

یوسف نیا شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.
نکته ضروری
با توجه به اینکه بعضی از دوستان هنگام تکمیل فرم ثبت لینک به قسمت کلمات کلیدی توجه خاصی ندارند و یا نام خود و یا کلماتی غیر مرتبط با سایتشان را قرار می دهند، حال آنکه این قسمت، چون توسط موتورهای جستجو ایندکس می شود از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار هست. خواهشمندیم برای دریافت نتیجه مطلوبتر از ثبت لینکتان در سایت محور کلمات کلیدی سایتتان را که می خواهید افراد با جستجوی انها به سایت شما هدایت شوند حتما در این قسمت درج نمایید.

آباجی خانوم سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ق.ظ

هیشکی نیس؟
سلی ی ی ی ی ی
هی هی دادا به قول دیروزم عمل نکردماااااا
نه که خیلی کار هوشگلی کردم دارم از خوشی پس میفتم.......
ساعت سه نصفه شب تازه یادم افتاد که به به و به به و به به

ادوارد دست قیچی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام

شرور چطوری؟
خانوم گل خوشحال شد و تشکر کرد بخاطر مسیج ات، گفت بگم خیلی لطف داری.

ترنجبین کجایی دادا؟ نمیای دیگه؟ یه خبری ندایی چیزی بده حداقل بدونیم سالمی.

الی خوفی خواهر؟
بقول نیکا مشجم (محکم) باش
دعای ویرچوال فامیلی همیشه باهاته.

آباجی خانوم شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ق.ظ

ویرچوال فامیلی
خوشمان آمد چه خوش آمدنی ی ی ی ی ی
من کشته مرده این تعاریف و تعابیرتم دادا
گلدون بانو رو ببوس مشجم

پاستیلی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام دوستان.............خوبم.


میرم........۱ماه دیگه میام.........با کلی تحول...یا تحو..ع

خوب باشید


پ.ن:خبری نیست...رووووووووووز خوش

آباجی خانوم دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ق.ظ

سلاملکم م م م.......راستی نیمه شعبانتون مبارک......آجی کوچولو.....بگم ده بار بنویسی از روی یه چیزی؟

پاستیلی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ

بگوو

آباجی خانوم چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ق.ظ

و علیکم السلام و رحمه برکااااااااااااته
به سلامتی پودر رخ شویی بازم گرون شد...هوراااااااااااااااااااااااااان.
چطوریایین؟
آجی پاستیلی یعنی بگم واقیعا؟
تحوع ----> تهوع

الهام چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ

یادم نیست گفته بودم خیلی مخلصم یا نه
خوب حالا میگم:
مخلصصصصیییییییییییییییم

ادوارد دست قیچی پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ق.ظ

صفای شما

آباجی خانوم یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ

دیروز کلاس موسیقیم که تموم شد اومدم تو خیابون....انقدر هوا خوب بود و حال خودم خوب بود که دلم میخواست به همه لبخند بزنم و عجبا که چه تاثیر شگرفی داره....انگار همه چیز سرجای خودش قرار میگیره و همه چیز اونطوری میشه که تو دوست داری باشه
ایشالا روزگار همتون خوش باشه توی این روزای ملس تابستونی با طعم مهر

ادوارد دست قیچی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام
خوبین؟
من خوبم فقط خسته ام (فیزیکی)
فعلا حسش نیست نوسیدنی کنم

میام دوباره

موجلی نیست نترسید

آباجی خانوم دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ق.ظ

این خان دادا هم انگاری کتک می دوسونه.دهه ه ه ه ه ه چرا خستن شدی؟ آهان خاک و خل و اینا دیگه اینطوری که تو داری میگی نترسین من یکی که یه عالمه مثل غلاغ سرمازده ترسیدم

الهام پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام
شرمنده همه چند روز که هفته خبرنگار بود بعدم هفته دولت از دیروزم که توی نمایشگاه دام و طیورم
خلاصه که سرم خیلی شلوغه الانم دارکم خبر سرچ می کنم
دوستون دارم
فعلا بای

آباجی خانوم شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

الی ی ی ی یاکتیو....فعاااااااااااااااااال....باباااااااااااااااااا
هفته دولت و هفته خبرنگار و هفته دام و طیور شدیدا مبروک باد

آباجی خانوم یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ق.ظ

من شدیدا عاشق این شدم.......آآآآآآآآآ بیا
http://www.4shared.com/file/60769172/d8559cbc/sasy_mankan_-_parmida__WwWMusic4everpibir_.html


پاستیلی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ب.ظ

این منم.....................برگشتم

با یک عنوان جدید.........خانم اقای م.ا

خوبین؟خوبم.................

خودمم هنوز.فک کنم!

ممنونن نمدونستم تهوع صحیحه رووووووووز خوش

برم خونهداری

آباجی خانوم دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ق.ظ

خانوم آقای میم.الف. بازگشت شکوهمندانه سرکار را از صمیم قلب تبریک عرض کرده و آرزوی خوشبختی و سفیدبختی شدید برای شما داریم

ادوارد دست قیچی دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام
ماه مبارک شروع شد
امروز ظهر براتون دعا کردم

موفق و نویسا باشید

آباجی خانوم چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ق.ظ

نویسااااااااا
خوشمون اومد یه ریزه قلقلکون دادهاااااااااااااا
واااااااااااااااااااای دادا تله پاااااااااااااااتی....سر اذان مغرب دعا خیلی میچسبه شدیییییییییید....شب بخیر با یه عالمه ستاره تو ال سی دی آسمون خدا[:S027

الهام چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام
مبارکه خانم آقای م . الف
ایشالله سفید بخت بشی
دادا اگه یک جا یک شرور دیدی از طرف من بکشش

خودت وکیلی از طرف من
شاهد باش چند بار گفته کال یو سون

این ماه حسابی سرم شلوغه باید دو شماره کشاورزی غذا و یک شماره روشهای نوین آبیاری دربیارم
دارم از خستگی میمیرم
دعاتون می کنم و دوستون دارم
بای

ادوارد دست قیچی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:31 ب.ظ

الهام:
نوکرتم. دااااااااااانم.
ماموریت انجام شد.
یه عکس دیگه بده.

شرور: چطوری؟ خوبی؟ مخلصیم.

ارادت شدید نسبت به "خانم آقای م.ا" انشاالله در تمام مراحل زندگی خیلی دیگه اینا ...

آباجی خانوم شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ

ما کشته شدیم
کال یو سون هانی به جان خودم سون
باور کن کامینگ سون با زیرنویس
داداااااااااااااااااااااااااااااااااااا میدونم یه خانم متشخص نباید اینطوری حرف بزنه ولی نوکرتیم به مولا آخ چه فازی داد پسر الان این ریختی شدی یعنی؟ خب سو ساری بابا...گلدون بانوی ما چطوره؟ خانم آقای میم.الف چه میکنه با افطاریا و سحریای رنگ و وارنگ
لاو یو ال کیدز
الی ی ی ی ی ی ی ی یی ی ی ی ی ی کال یو سون هانی.بلیو می

الهام شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام به همه
عباداتتون قبول
شراره جون بازم ماه رمضان شد می و میخانه... منم خوبم
راستی شرور یک دوست دارم پارسال بعد از ماه رمضون عروسیش بود
میگه مادر شوهرم آرزوش بود عروسی ما نیمه شعبون باشه ولی عروس خانم از تنبلی افطار و سحر و غذا و ... گفته بود حوصله ندارم بلافاصله بعد از عروسی یک ماه ریاضت بکشم در نتیجه عروسی بعد عید فطر شد
دوستون دارم شدید
فعلا بای

الهام شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ

دادا
الحق که اول مردی
دستت درست
نازشصتت
خیلی کوچیکیم به مولا
فعلا دست به نقد کسی رو ندارم
حالا تا بعد

آباجی خانوم یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ق.ظ

چه عروس دم بریده ای بوده این عروس خانوم
الحق که بهم میاد مادرشوور باشم. مگه نه ه ه ه؟

آباجی خانوم چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ب.ظ

ادوارد دست قیچی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ

ادوارد آپه اونم از نوع دودیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد