ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

طلبه سیگارم شدید ولی نمیدونم چرا

   

امشب عجیب دلم هوس سیگار کرده 

اصن نمیدونم چه حالی داره (سیگار کشیدن)، چون تجربه نکردم ولی امشب طلبه شدم شدید. 

 

چند قدم پیاده رفتم تا سر خیابون 

بعد دیدم چراغ سوپری محل روشنه 

دوتا آب میوه پاکتی ۱ لیتر از تو یخچال برداشتم 

یکی پرتقال یکی هم هلو 

چشمم به یه کره بادام زمینی هم افتاد، اونم برداشتم 

بی هدف 

حساب کردم 

اومدم بیرون 

با لباس مهمونی بودم 

کت شلوار دودی 

پیراهن یاسی، یقه رو کت 

یکم گرمم بود 

تا اومدم بیرون یه نسیم خوبی بهم خورد و نمیدونم چرا اینقدر هوس سیگار کردم.

بقول شهرام: آدم هوس سیگار می کنه بعد یادش میاد سیگاری نیست. 

 

زود برگشتم خونه چون نمیخواستم وسوسه بشم. 

حالا اینجام. خیلی بهتر شدم. شاید یک دهم از اون نیاز سیگارم باقی مونده. 

اونم خوب میشه.

نظرات 17 + ارسال نظر
پاستیلی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:21 ب.ظ

اوووووووووووووووووووول
سلااااااااااام...

خوبییییین؟خوبم..چه میکنین؟من سحری میپزم.افطاری میریم مهمونی...دیگهههه


منزل مامان هستیم...ای دی اس ال وصل نشده هنوز!!!

رووز خوش........خووووووووووووووبین؟

پاستیلی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ

اوه راستی دیروز از دهنم در رفت گفتم جای یه سیییییییگار خالی....

آره دیگه دفعه اخرم بود

الهام پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام دادا
اوه خلاف سنگین شدی
مراقب اون ده درصد باقیمونده باش اغفالت نکنه

شرور چطوری
خوشبحال آقای همسر که افطاری و سحریهای خوشمزه متنوع می خوره البته مامان خانم ما هم ما رو بی نصیب نذاشته
عنقریبه که ما هم سایز زیاد کنیم

می دوستمتون
بای

مرجان جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

وقتی به زنها میگن نذارین شووراتون زیاد بیرون بمونن مال همینه که از بس شیطونن دست به هر کاری میزنن

آباجی خانوم شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ق.ظ

اوهو....اوهو...اوهو (اینا صدای سرفه بود از نوع دودی).......چه خبره اینجا...چشم چشمو نمیبینه ازبس که دخانیات استعمال شده
احبال دادایی خودم شطوووووووووووووووره؟
به به میبینم که ه ه ه ه چشم گلدون بانو رو دور دیدی و خلاصه بچه خوشتیپ محله میخواد بره تو کار دود مود
نرووووووووو داداااااااااااا.....نروووووووو
پشیمون میشیاااا....میگیرنت میبرنت بعدش ما باید بیایم واست هی آب میوه ۱ لیتری بیاریم هی خب هی.
*******************************
کات....کات....برداشت هزارم....نور...صدا....اکشن
*******************************

آباجی خانوم دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ

یعنی چی که دو روزه اینجا سوت و کوره؟؟؟؟؟؟
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟
خانم میم.الف که حالا هیچی کلی کار داره و یه عالمه باید مانور بده روی انواع و اقسام اشربه و اطعمه.میمونه الی و ادی.
الی که داره روی دامداری و کشاورزی و تغذیه کار میکنه و کلا داره در جستجوی معنای کامینگ سون غور و تفحص میکنه
میمونه ادی.....ایشونم با گلدون بانو حسابی سرشون شلوغه بنابراین علی میمونه و حوضش ا چیزه یعنی آباجی خانوم میمونه و بلاگ اسکای

الهام دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ب.ظ

سرکار خانم شرور
مامان محترم بردی خان
با سلام
احتراما ضمن عرض خسته نباشید و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و خانواده محترم در این ماه مبارکُ خواهشمند است درخصوص معنای کلمه کامینگ سون بنده را یاری فرموده و ابهامات موجود را مرتفع فرمایید .
پیشاپیش از بذل توجه و همکاری شما کمال امتنان و تشکر را دارم
الی خانمی
دخترک منتظر

آباجی خانوم سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ق.ظ

بسمه تعالی

سردبیر محترم
سرکار خانم الی خانمی

با احترام فراواااااااااااااااااااااااااااااااااااااان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات سرکار و خانواده محترم.
پسندیده آن است که درباب معنای کامینگ سون نشستی رو در رو برگزار نوماییم تا در آنجا بتوانیم در طول و عرض معنای این گل واژه کلیدی سیر بنوماییم.

بااحترام
آباجی خانومی
مدیر گروه رسیدگی به دیرکردها

الهام سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ

سرکار خانم شرور
مامان محترم بردی خان
با سلام
احتراما بنده مراتب امتنان خود را ابراز داشته و مشتاقانه در انتظار تعیین زمان و مکان جلسه می باشم .
الی خانمی
دخترک منتظر

ادوارد دست قیچی سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ب.ظ

کامینگ سووووووون؟؟؟؟
آبجی، گشتم نبود، نگرد نیس
خودتو معطل نکن.

مدیریت محترم صنف کامیون داران ایران (صکدا)

آباجی خانوم چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ق.ظ


دیووووووووووووووووووووونه

آباجی خانوم چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ق.ظ

سه تا ترک بودن دوتاشون داشتن می رقصیدن و یکیشون فقط میگفته زرد قرمز آبی سبز. ازش میپرسن که تو چرا نمی رقصی میگه آخه من رقص نورم

ادوارد دست قیچی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

یه ترکه میره بانک که چک ش رو نقد کنه
بانکیه میگه این چک سیباست؟
ترکه میگه نه، برای گردوهای امساله

pastili پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ

salaam khoobin khoobam .roozedar va zaaf karde khabidam va migardam .
che khabare?
az senfe khanomaye khanedar mozahem shodam ,cu

آباجی خانوم شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام به خانم الف. میم گرامی.
نماز و روزه ها و طاعات و عبادات قبول درگاه حق باشه ایشالا.
ما دیشب احیاء گرفتیم.خودمون واسه خودمون. کلی یاد همه رو کردم و کلی واسه همه دعا کردم.
دادا مجسمت کردم توی مسجد....تو دلم گفتم واسه همه از اول تا اون آخر دعا میکنه و تک تک اسم میبره. بالاخره مرامتو میدونیم.
گلدون بانو رو ببوس حسسسسسسسسابی

الهام یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام به همه
این روزا و شبا حسابی به یاد همه تون بودم تک به تک به اسم
برای هم دعا کنیم
دوستون دارم
بای

آباجی خانوم یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ

سل ملک
آپ کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد