ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

یاعلی

  

سالروز شهادت حضرت علی(ع) نخستین پیشوای شیعیان جهان در پیش است، بزرگ مردی که فتوت، مروت و جوانمردی را سرلوحه زندگی خود داشت، او مرد راستی و عدالت‌خواهی بود و نزد پیامبر اسلام ارزش بسیار والایی داشت .  


رسول اکرم در شخصیت بی انتهای حضرت علی و کمالات بی نظیر و فضایل بی پایانش احادیثی فرموده و به تشریح مناقب آن حضرت پرداخته اند:
▪ سوگند به آن خدایی که جان من در دست قدرت اوست، اگر نبود این که گروهی از امت من تو را مثل انصاری که عیسی را به خدایی اشتباه گرفتند، غلو کنند در مورد فضایل و مناقب تو، مطالبی می گفتم که تمام مسلمانان خاک زیر پای تو را توتیای چشم خود می کردند .
▪ اگر تمام باغها قلم گردد ، همه دریاها مرکب ، همه جن ها حسابگر و انسانها نویسنده شوند تا همه فضایل و مناقب علی را بشمارند نمی توانند .
▪ هر کس دوست دارد مثل من زندگی کند و مثل من بمیرد ، به ولایت علی بن ابیطالب تمسک کند .
▪ پروردگار عالم به من وحی کرد و مرا مأمور ساخت که علی را با لقب امیرالمومنین بخوانم و فرمود: تا به حال، کسی را با این لقب نخوانده ام و آن را به کسی نخواهم داد .
▪ هر کس می خواهد حضرت نوح را در عزم و اراده اش بنگرد و علم سرشار حضرت آدم را درک کند و به جدم حضرت ابراهیم در حلم و بردباری اش نگاه کند و حضرت موسی را در ذکاوت و هوشیاری و حضرت عیسی را در زهد و بی توجهی به دنیا ببیند ، وجود مبارک علی را ببیند .
▪ من شهر علم هستم و علی در آن است ، هر کس می خواهد وارد آن شود باید از درش بگذرد .
▪ علی از حیث قضاوت و داوری نیز در میان امت من بی نظیر است .
▪ سرلوحه دفتر هر فرد با ایمان محبت و دوستی علی ابن ابیطالب است .
▪ علی داناترین امت من ، بعد از من است . 

  

روزه‌داران در روز بیستم ماه رمضان از خداوند می‌خواهند که درهای بهشت را برای‌شان بگشاید و درهای آتش دوزخ را به روی‌شان ببندد.  

بسم الله الرحمن الرحیم
به نام خداوند بخشاینده مهربان  

اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ الجِنانِ
خدایا بگشا برایم در آن درهای بهشت  

و اغْلِقْ عَنّی فیهِ أبوابَ النّیرانِ
و ببند برایم درهای آتش دوزخ را  

وَ وَفّقْنی فیهِ لِتِلاوَهِٔ القرآنِ
و توفیقم ده در آن برای تلاوت قرآن  

یا مُنَزّلِ السّکینهِٔ فی قُلوبِ المؤمِنین.
ای نازل‌کننده آرامش در دل‌های مؤمنان.    
 التماس دعا 
  آباجی خانوم و خانواده

نظرات 5 + ارسال نظر
ادوارد دست قیچی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ

صفای شما خواهر گرامی که اینقدر آپ های معنوی و پر بار می کنید.

ایول. معذرت. حفظ الله فی انت و عشیرتکم

پ.ن:
میدونم پر از غلطه ولی حسنش اینه که به بهترین شکل معنا رو به مخاطب می رسونه. حتی اگه سواد هم نداشته باشی.

الهام دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ

ایضا همونها که دادا گفت
التماس دعا

آباجی خانوم سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:40 ق.ظ

اوه ه ه ه ه ه ه چه خفن ن ن ن ن
اوپس ساری.......شکرا یا اخوی اند مای اختی

ادوارد دست قیچی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ

شهادت حضرت علی تسلیت باد
www.mobile.webphoto.ir

آباجی خانوم سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ

ما الان به عبارتی ۱۴ روز هست که آپ کردیم..دیگه اینجا ننویسیییییییییییین....باباااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد