ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

عید فطر مبارک

 عیدفطر مبارک

 

یاعلی
نامتان عالی و اعلا یا علی
نامتان نور دل ما، یاعلی
حیف باشد بردن نام شما
گر نباشد شعر زیبا، یاعلی
نامتان رنگین کمان دشت عشق
نامتان خورشید و دریا یا علی
من چه گویم مثنوی ها گفته اند
گفتنی نا گفتنی ها، یاعلی
بهر یاری در کویر و کوره راه
می برم نام شما را، یاعلی
قدرت بازو و زانوی همه
هر که خواهد خیزد از جا، یاعلی
عارفان را، عاشقان را، می کِشید
در پی جانانه بالا، یاعلی
زاهدان را در عبادت می برید
در مسیر زهد و تقوا، یاعلی
پهلوانان را به همت می دهید
زور بازو خلق والا، یاعلی
لوطیان سرمشقشان درس شماست
در سخاوت در مدارا، یاعلی
حاکمان را در عدالت رهنما
گر بود قلبی پذیرا، یاعلی
در صفای باطن ایرانیان
نقش بسته مهر مولا، یاعلی
سالک سرمست و بیدار شما
میرود راه شما را، یاعلی
هر که را مهر شما در دل بود
نورتان دارد به سیما، یاعلی
ما اطاعت پیشه خود کرده ایم
در عبور از دور دنیا، یاعلی
از شفاعت هم بگیرید عاقبت
دستمان روز مبادا یا علی
سالک از شور شما شعر آفرید
این جسارت را ببخشا، یاعلی
 
شعر از زنده یاد مجتبی کاشانی

نظرات 27 + ارسال نظر
آباجی خانوم سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام....عیدتون مبارک
لطفا روی عبارت زرد که نوشته شده عیدفطر مبارک کلیک کنه. آخه یه لینکه.
ادی جونی الی جونم پاستیلی جونم همتونو دوست دارم و عید رو از صمیم قلبم بهتون تبریک میگم...برای آباجی خانوم هم خیلی خیلی دعا کنین.باشه؟ مرسی.
ادی جان لطفا گلی بانو رو ببوس از طرف من...به قول خودتون از من....
الی جونی یادم نرفته کامینگ سون
پاستیلی جونم به تو و مستر همسر هم خیلی تبریک میگم

amir سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.amirpar.persianblog.ir


سلام
وبلاگ جالبی داری
خیلی مطالب خوبی بود
اگر مایل به تبادل لینک بودی
من دو تا وبلاگ دارم
اگر خواستی هر دوتاشو وگر نه هر کدوم که عشقت کشید
لینک کن
وبلاگ اولم را با نام زیر لینک کن

فول آلبوم
http://www.amirpar.persianblog.ir/


وبلاگ دوممم را با نام زیر لینک کن
عکسهای با حال
http://lips-girls.persianblog.ir/

بعد خبر بده تا لینکت کنم

الهام شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام
شرمنده دیر اومدم ولی بازم عید همه مبارک
دوستون دارم
بای

الهام پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام
بازم که چراغ اینجا خاموشه

آباجی خانوم شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ق.ظ

سلاملکمممم....به یمن وجود الی بانو روشن شد...

pastili شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

salaam midunam kheilii vaghte gheibat dashtam ,ama sharmande .inghad mehmundari o kar bara ziad bood,ke hatta safar naraftim hanooz !!khoobin ?mamnooon eide shoma ham mobarak.mikham beram safaaar!shayad esfehan ya kish,ama dar ayandeye door

ادوارد دست قیچی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ

چرا کسی به من ننگفت آپ کردی؟



ده روزه میام میبینم کسی کامنت نگذاشته
امروز گفتم بیام ببینم شاید کسی آپ کرده باشه




آقا عید فففففففففففففففففطر مباااااااااارک
فقط یک اصفهانی پررو میتونه با این وقاحت و با این تاخیر این کار رو بکنه

ادوارد دست قیچی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ب.ظ

راستی لینک رو دیدم
مرسی
صدای طرف زیبا و دلنشین بود

مرسی

آباجی خانوم سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ


چیییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دروووووووووووووغ میگی ی ی ی ی
یعنی ندیده بودی ی ی ی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کلا از شدت شک شودگی قادر به تکلم و نوسیدنی نی می باشیم
بریم یه کم بخندیم از ته دل ل ل ل

آباجی خانوم سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ

کرکر و هرهر
هرهر و کرکر
رفتم اطلاع رسانی کردم توی پست قبل که ما الان.....اهه؟؟؟؟؟؟؟؟ برو خودت بوخون

آباجی خانوم سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ق.ظ

کجاااااااااایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آباجی خانوم سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ق.ظ

کجایین خب بابا

الهام چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ

هستیم بابا
کافیه زیر پاتون رو نگاه کنید

پاستىلى چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 ب.ظ

سلاااااام خوبىن همه؟چه خبراس؟دلم ىه ذره شده بود.کجاىىن؟آپ نمىکنه کسى؟من خوبم...ىکى به من بگه آدما نونشون کمه.آبشون کمه؟که مىرن ازدواج مىکنن؟علت چىست؟سادگى؟ىا اىن فکر که...اووووووه چه دنىاى توپى پشت آن در منتظر من است آىا؟ دچار مشکل شدم.
پ.ن(ىاد قدىما) طورىم نىست.همطورى سوال کردم!!

آباجی خانوم شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ق.ظ

آآآآآآآآآآآآخ خ خ خ الی....دلم برات تنگ شده دختر....خیلی...دوست دارم یه دل سیر ور بزنم باهات....راه بریم....قهوه بخوریم....آخ...آخ
پاستیلی جونم چی شده؟ میدونم همه چیز خوبه ولی آره دیگه ازدواج یه کتاب نخونده هست....هر صفحه ش داستان متفاوتی داره برامون....خان دادا...در چه حالی؟ میدونم نزدیک عروسیته و داری با گلدون بانو آماده میشی بری زیر یه سقف...آرزوی خوشبختی و سفیدبختی داریم هممون برات....بدجور دلم برای اینجا پر کشید...خیلی بدجور....پر از نوستالژی...شوخی نمیکنم....اگه میشد گریه میکردم....دادا میدونه گریه هایی که از سر نوستالژی سرازیر میشه چطوریه...بند نمیاد و دوست داری یکی گوش بده....یکی باشه که قدر این اشکاتو بدونه....اشکای نوستالژیک رو میگم....صبح حس کردم زیاد زنده نیستم....یعنی مثلا شاید تا سی سال دیگه....چمیدونم .... آدمه دیگه....نمیدونم....قاطیم...خیلی....خوبم.....پسرک راه براه میاد سوال میکنه: چی شده؟ خوبی؟ همینطوریا....انقد دوست داره حالتو بپرسه....هی خدای من.....به داده و نداده ت شکر...راضی هستیم به رضای تو....دوستتون دارم

الهام شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام دل منم خیلی تنگیده
این رو که دیگه می دونید من عاشق ژاییز و سرما هستم
قدم زدن زیر بارون و برف هم که جز لاینفک زمستونامه
فقط حیف که بد جور سرما خوردم
کارم که تمومی نداره
بعضی وقتا از شدت کار سرگیجه می گیرم

pastili دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ

salaaaaaaaaaaam



khobin?
edi khaaaaaaaaaaaaaaaan key aroosit hast? vaaaaghean mikhastam basham.....coat shalvar gerefty?

vaay yee alame kar darin,vali badesh khooooob mishe,negaran nabash...ok????????????????????????????????

ghol midi/.midiiiiiiiiiiiiiiii????

khialam rahat?etemad kon behem...ok?

آباجی خانوم سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ


خود دادا اینکااااااااااااره ه ه ه ه ه س س س س س س س س

ادوارد دست قیچی پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ

صفا و فدای شما
خیلی مخلصیم
ببخشید، خیلی گرفتار شدم
سی چهل روز دیگه شاید آروم بشم.

ببخشید دیر اومدم.

آباجی خانم شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ق.ظ

ایشالا هرجا هستی آروم و شاد باشی ادی...گلدون بانو رو ببوس
الی و پاستیلی...شاد باشین...

pastili شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ

salam doostan

khooobin?
30 40 rooz dige che khabar? arooooooooosi/.

are?are? begin bemanam..........

ma khoobim,,,ezdevaj yeseri chizash kheli jalebe...inke 2ta adam cheghad shabih,ya motefavet mitunana bashan,,kollan chize makhsoos bekhodi hast!@


rooooooooz khosh

الهام یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام
خوبید منم خوبم
سرم الکی شلوغه
ولی دلم اینجاست همه اش
دختر داییم داره عروس میشه ما هم که از اون خونواده های پر رفت و امد حالا دیگه همه اش با همیم
البته تازه دو هفته دیگه بله برونه ولی هی میرن میان
منم در حال کیپ مای سایز هستم به شدت
اگه ۳۴ بمونم خیلی عالی می شه الان ۳۶ برام جذب یکم راحته
ای خدا ببینید چقد چیپ شدم
چه کار کنم دغدغه هام خاله زنکی شده دیگه
شرور تو چه می کنی نکنه بردی داره زن می گیره سرتو هم

آباجی خانوم دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ق.ظ


واااااااای الی ی ی ی ی قرفون عروس گلم برم الایی الایی....دوستش دارم خیلی زیاد.
خووووووووبی بانو؟ پس حسابی تو فکر رجیم مجیم میباشی.یه سری دیگه باید بریم یاشل. نمیشه اینطوری.ادی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی
کجااااااااااااانی.

الهام سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ


من همینجام
تنهای تنهای تنها
بی هیچ کس
فلامینگو دیشب تا بعد از نیمه شب با هام حرف زد
دیگه راستی راستی تموم کردیم
و آرزو کردیم هردومون به تنهایی خوشبخت بشیم نه با هم
دعا کرد رئیس بانک مرکزی بشم منم آرزو کردم بشه وزیر نفت
آرزو کرد زودتر ازدواج کنم گفت من حالا حالا حالاها نمی تونم گفتم منم خیلی زمان می بره
دارم می ترکم دلم می خواد هوار بزنم که هنوز دیوونه وار می خوامش
خدایا کمکم کن طاقت بیارم
دعام کنید خیلی احتیاج دارم

آباجی خانم چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ق.ظ

الی....... این شل کن سفت کن ها توی همه ارتباطات وجود داره دختره.
درسته شاید یه چندروزی همینطوری بگذره ولی بهت قول میدم فلامینگو دوباره خودش باهات تماس میگیره. یعنی بهت قول میدم که اینکارو میکنه.
مغروره؟ ای بابا. این جور مواقع غرور میره جلو بوق میزنه.
فعلا آروم باش همین. طاقت هم میاری. اون میدونه که دیوونه وار خواهانش هستی و اونم صد در صد همینطوری خواهان توست.
پس فعلا عروسی رو برو و خوش بگذرون ولی من که میگم به احتمال ۹۸ درصد دوباره باهات تماس میگیره. اون ۲ درصد منفی هم مثلا مال اینه که چمیدونم شاید مثلا سرما خورده باشه نتونه تماس بگیره.

الهام چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ

شرور عصر sms خالی زد
منم مقابله به مثل کردم
ولی جدی جدی خسته شدم ا زاینهمه با دس پس زدن و با پا پیش کشیدناش
خیلی دلم می خواد ببینمت و باهات حرف بزنم
آخه تو کجایی دختر

الهام پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ

آپ کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد