ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

تولد

 

 

برای روز میلاد تن من نمی خوام پیرهن شادی بپوشی  

 

به رسم عادت دیرینه حتی براینم جام خوشبختی بنوشی  

 

برای روز میلادم اگر تو به فکر هدیه ای ارزنده هستی  

 

منو با خود ببر تا اوج خواستن بگو با من که با من زنده هستی 

 

که من بی تو نه آغازم نه پایان تویی آغاز روز بودن من  

 

بذار پایان این احساس شیرین بشه بی تو غم فرسودن من  

  

 

 

 

 

با دو روز تاخیر تولدم مبارک 

نظرات 7 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:29 ب.ظ

کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

pastili شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

akheeeeeeeeeeeeeeey tavalod tavalod.............mobaraakaas

kojaiiiiiiiiiiiiin hame?

آباجی خانوم دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ

بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس
تولدت مبارک عزیز دلم.

الهام دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ

کجایید بابا
تولد داداشی هم هفتم بود فک کنم اونم یادتون رفته

احسان تحویلیان شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.tahvilia.ir

هشتم بود
سلام مخلصیم
ممنونم که نگرانم شدید و پوزش می خوام.

خیلی گرفتارم به خدا. شب عید هم واسه ما واقعا قوز بالا قوزه. از دو ماه پیش یک سره کار می کنم حتی جمعه ها. امروز اولین جمعه ای هست که نصف روزش رو (بعد الظهر) تو خونه بودم.

به خدا فرصت نشد بیام. ببخشید. میام بازم سر می زنم. ممنون از محبت هاتون. نزاریم اینجا بپاشه. حیفه.

دوستون دارم.

آباجی خانوم شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ب.ظ

وای خاک عالم دیدی
چشاشو پسندیدی و دیدی به نقل از ساسی مانکن پروداکشن
==========================
واااااااااااااای دادااااا تولدت یادم رفته بوددددد...باور کن این شب عید چه میکنه با ذهن آدم
به خانم گل فرارسیدن سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم. اینجا بپاشه؟ وا چه حرفا چه چیزا....مگه شرور مرده و اینا

ادوارد دست قیچی شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.tahvilian.ir

صفااااااااااااااااااا
مخلصیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد