ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

دلنوشت‌های ادواردی - خانه دل

 

نایب‌الزیاره همگی هستم

یهویی شد ... ببخشید خبرتون نکردم ... فک کنم چهار شنبه بیست و چهارم عازم باشم.

 

تک تکتون رو حتما دعا می کنم ... خیالتون راحت یادم نمیره ... دانم.

خلاصه حلال کنید ... بدی خوبی هرچی از من دیدید حلال کنید.

 لطفا کامنت بگذارید ... تا قبل رفتنم میام و میخونم. 

 

ارادتمند:ادوارد دست‌قیچی

نظرات 15 + ارسال نظر
مهرانکی :) یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ب.ظ

داداش التماس دعا ....

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:12 ب.ظ

الی آدرست رو یادم رفته بود واسه همین اینجا ازت خداحافظی می کنم و حلالیت میطلبیدم ... وگرنه میومدم حضوری خدمتتون.
دعات می کنم.

ترنجبین دعات می کنم. حلالم کن. ...
...
...
...

شرور مخلصیم
چشم
دانم
شما هم منو حلال کن

مهرانکی ... خواهش داداش ... ما قابل نیستیم.

رضا مشتاق یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ب.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

سلامون علیکم
حاج آقا ادوارد (:
آقا ما با این صفا و معرفت شما خیلی حال میکنیم

راستیاتش داداش ... ما این وبلاگ شمارو اگه خیلی سر نمیزنیم رو این حساب بود که دیدیم خانوادگی هست .

اون یکی وبلاگو هم که میدونی تا چه حد طلبه هستم .
رفتی اون طرفا ...سلام مارو به خدا برسون
بگو فلانی گفته :
خیلی ۹کرتیم به مولا
خودش تا آخر خطو میخونه

داداش به نظرت تا اخر خطو میخونه ؟!

* * *
آقا یه لحظه دلم گرفت ، یه بغض زد ته دلمون
دو دل موندم این اشک دم مشکو بریزم بیرون یا بازم ...

الهی ...شکر به عظمتت

رها یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ

(من شما رو زیاد میشناسم اما شما فکر نکنم منو بشناسی ... )

وقتی دیدم نوشتی که داری میری ... دیدم نمی تونم بدون هیچ حرفی رد بشم...(وبلاگ آقا رضا بودم دیدم مرجان اونجا گفته داری میری ...رفتم توی اون یکی بلاگت دیدم خبری نیست اومدم اینجا و ...)
اونجا که رفتی ..دور کعبه که مثل پروانه گشتی ... به رکن یمانی که رسیدی ...سع یکن چشمات رو ببندی و چشمای دلت رو باز کنی ... مطمئن باش میبینیش..
توی طواف ها دنبال این نباش که دعای جوشن و سوره ی انعام و ... رو بخونم. فقط دورش بگرد اونم عاشقانه، فکر کن داری ناز معشوقت رو میکشی ... هی بهش میگی الهی دورت بگردم ... و فقط سبحان الله والحمدالله ولااله الا الله والله اکبر بگو ... حتی شده یه طوافت رو این طوری انجام بدی انجام بده ... بعد میام همین جا می خونم که اون طواف بهترین طوافت بوده ...

توی صفا و مروه هم وقت یداری هروله می کنی ... یادت باشه می خوای از نفست به خدا پناه ببری ... اون وقت قشنگ تر می دویی...

بغض نمیذاره بقیه ی حرفهام رو بزنم
فقط اینکه دعا کن دوباره برم که وقتی رفتی تازه میفهمی یعنی چی
یا علی

(توی مدینه صلوات فرستادن خیلی حال میده ...)

الهام یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام داداشی
نمی دونی چه حالی شدم الان
داداشی این چه حرفیه من باید برای بدرقه خدمتتون بیام
اخه خدای من کیه که از داداش احسان بدی دیده باشه که این پسر حلالیت می خواد
خدا می دونه که به اندازه یک برادر خونی برات خوشحالم و هیجان زده

اونجا که رفتی بعد از مامان و بابا و خانم گل و نیکی ها و مامان و بابا شون و شرور و پسر خوشگلش و آقا سیروس و خانم و آقای پاستیلی و داداش مهران برای منم خیلی دعا کن
می دونم که خودت همه چیزایی که می خوام رو می دونی
خدا خودش می دونه که چقدر دلم پر می زنه برای زیارتش ولی خوب تا حالا که قسمت نشده
راستی نگران سلامتی منم نباشید بر خلاف تصور خودم فقر ویتامین A , D بود البته من همیشه مکمل غذایی مصرف می کنم ولی خوب دیگه چه میشه کرد منم اینجوریام یعنی از بچگی اینجوری بودم

برات خیلی دعا می کنم که سلامت بری و بیای
توهم اگه وقت کردی یادم کن

دلم برات اساسی تنگ می شه
خیلی خیلی مراقب خودت باش
خیلی دوست دارم
راستی به قول خودت این اینترنت لیاقت اینهمه انتقال احساسات رو داره
بای

ادوارد دست قیچی یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ

چقدر زیبا
{اشک رو کی برد}

pastili یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ب.ظ

vay

yehoi delam ta hamoonja ke behesh migi khaneye del....

salam........edi che aali shod.barat khoshhalam.jeddi

khanoomi roham mibari?are?

beharhal omidvaram khoshbegzare.......chi migam?momkene bad begzare?
vay ghat zadam

part migam.................havasam raft ye jaye khoob.........kashki ye roz beram oonja ke behesh migi khaneye del.......

kodoom del?man parsal delamo ferestadam oonja..barnagashte dige

mibinish hatman..neshaste ye gushe.montazer mane
salam beresoon........begu miam zoodd

nemdoonam key.....................vay omre..oonam shabanie

dige chi az in behtar?vay saram gij raft.........in vay ke migam az khoshaliehaaaaaaaaaaaaa

ok?ok?khoobam

khoobi?sargarm chamedoon o lebas ehramo ina

vay...........lebase sefid

shad bashi..............beram too hal khodam!
roozo shabet khosh

hamintor khanomet

pastili یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ب.ظ

bebakhsh

cheghad ver zadam

havasam raft oonja ke behesh migi khaneye del.............

آباجی خانوم دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:39 ق.ظ

یه داداشی ادی که بیشتر تو کل دنیای واقعی و مجازی نداریم که.بقول الی ادی رو هیشکی ازش بد ندیده که حالا داره حلالیت میطلبه این پسره.خیییییییییییلی خوشحالم.زیارتت پیشاپیش قبول آقا.
خوب همه میدونین که این آقا ادی قبلا یه بار مشرف شده بود.واسه ی همین دیگه احتیاجی نیست بهش بگیم اینطوری کن اونطوری کن اینوری بگرد اونوری بچرخ.اینو بخون اونو بخون.
ماشالا خودش اوستاس.انقدر این بچه ذات و مرامش صاف و صیقلیه و پاک و بی آلایش که آدم حظ میکنه.
خودشو برات به خاک و خون میکشه.
راستی ادی یادته پارسال هی میگفتی اگه پا بده اگه بطلبه دوست دارم برم؟ کدوممون فچ میکردیم که ندای قلبیت امسال اینطوری به منصه ی ظهور برسه(خیلی سخته نه؟ املای اینو میگم:))))))))))---الهی ی ی ی ی ی ی :)))))))))))
نونیم لیدی چیکار بکنه؟ به به ولیمه داداشی ادی.الهی قربون اون دل صافت برم.
آینه؟آینه؟
خوندم تا تهش هزار بار و خندیدم.شادشادشاد باشی.
برای مامانی و بابایی و خواهری هویجوری:))+نیکیها+مهرداد+داداشش+خاله خانومی ها+شوهرخاله خلبان ساکن در محله ی پست مدرنیسم+نونیم لیدی عزیز+آقا مصی ویدئوکلوپ+اون دوست ترک(سن سیزیم:)))))) )+مسئول یه کیلومتر مربع آسمون+عمو امین+دکی درندشت :)) )+بعدش برای پاستیلی خانومی+الی عزیزم+هادوی زائر عسلویه :)))) + بعدش برای سلامتی پسرک من+ برای سلامتی و کامیابی و خوان پر از نعمت آقای خونمون+بعدش برای من یعنی آباجی خانومی که کلی توی این یه سال اذیتت کرده.میدونی چیا میخوام.دانم دانی دانیم.مرسی میشم شدید.هیچی نشده دلم برات تنگ شد.
عظمت کعبه رو دارم مجسم میکنم.خوشا به سعادتت دادوشی.همونجا از اله و رب بخواه که این توفیق و سعادت رو نصیب همه مشتاقان بکنه.آمممممممییییییین!!!!!!!!!!!!!
به به فچ کن: تنتان عطرآگین.قدومتان .....ای بابا پارچه نویسی هم بهمون نیومده.دادوشی کی کام بک میکنی اونوختش؟
دوستت داریم مهربونی.

عسل سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ق.ظ http://shiftamnashi.blogfa.com/

سلام . من تا حالا با شما چت نکردم نمی دونم ایدیتونم چی حتی اسمتونم نمی دونم الان یه دفعی اومدم وبلاگت رو دیدم .واقعا خوش حال شدم می خوای بری اونجا رو زیارت کنی . رفتی اونجا ما رو فراموش نکنی .امید وارم سفر خوشی داشته باشه سلامت برین سلامتم بر گردین.

pastili سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ب.ظ

rafty?

be salamattt

ادوارد دست‌قیچی چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ق.ظ

نه هنوز اینجام
ایشالا امروز ساعت ۲۲عصر

آباجی خانوم چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام بر دادا.
خوبی؟
حکمنت خوفی.
الهی.دادا ساعت ۱۰ شب میخواد بره.ما که تا پای پله های پلکان هواپیما باهاتیم. دانی.دانم.دانیم.
التماس دعا شدیییییییییییییییییییییییییییید
ارادت با نون اضاف
مخلصیم شدیددددددددددددد(هی آباجی خانوم مثل یه خانوم متشخص حرف بزن)
خدمتتون عارضم ( :))))))))))))))))))))))) ) که دیروز به جودی زنگ زدم میرم اونور برات تعریف میکنم بعدا که برگشتی.
ایشالا به سلامتی و خوشی
قربانت
فهلن خدافس شوما دادای مرهبونم.!!!!!!!!!!!!

ادوارد دست‌قیچی چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ

مخلص همگی
خدافس

رضا پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ق.ظ http://reza0492.blogfa.com

سلام داداش

خوش بحالت . التماس و دعا

سفر خوب و پر باری داشته باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد