ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

حال و هواها

سلام. صبح شنبه ی همگی به خیر.....سلام به خواهری ها و داداشی ادی. خوبین؟

ممنونم منم خوبم.

این نوشته های ادی یه جور ناجور به دلم نشست. خیلی ناجور.همچین که اول صبح شنبه بری توی هپروت و برنگردی.

خلاصه که..........................دانیم دانیم.....همین

کوشولوها و عزیزان دل آباجی خانوم! تا روز بیست و یکم باید کارکردها رو ببندم بنابراین یه کوشولو سرم شلوغه.یه کمی هم حال و هوای آشفته پاشفته این روزا که ادی جان قشنگ میدونه من چی میکشم آروم بشه بعد با خیال راحت راحت میام.

کی جون مونا ساکس رو قسم خورده؟ هااااااااااان؟ هاااااااااااااااااااااااااااااان؟ آی نففففففففففسسسسسسسسسسسسس کش ش ش ش ش ش ش ش !!!!!!!!!!!!

آباجی خانوم خیلی دوستتون داره. میدونستین ولی گفتم بیشتر بدونین.

این روزا آباجی خانم از هر روز دیگه بیشتر عاشق خانواده اش شده.بیشتر عاشق پسرک و باباخان پسرک شده. بزرگ شده عاقل شده.حال و هواها مربوط به این موضوعه.آره دارم پیر میشم.دارم میرم توی مرحله جدید زندگیم. یه جور بلوغ روانی و حس متضاد زیبای ملس.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ

دیوانه وار دوستش داشته باش
بدون دلیل
فقط دوستش داشته باش
چشمانت را ببند و مانند یک دانه توت‌فرنگی در دهانت با او عشقبازی کن

پ.ن:
التئللتدلقققلنتهبدانئنبلئنتاعیقذلتادبئتقرللاتئهلابففل
اینا مال نیکا بود

پ.ن۲:
بی نهایت خوشحالم
در میکده هم خدای بینی/بامرد خدا اگر نشینی
دانی

پ.ن۳:
سکوت

پ.ن۴:
الی بوس من رسید؟

پ.ن۵:
به گونه سمت راستش بوسیدی؟
اصن تازگی ها دیدیش؟
اگه دیدیش دست راستت رو آروم بزار دور شونه هاش
بگو دوریم ولی هستیم

پ.ن۶:
ترنجبین داداشی
دوست دارم

پویا یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
تبادل لینک؟

الهام دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
شرمنده این روزا حسابی گرفتارم
نه که از اول ترم خیلی خوب درس خوندم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حالا باید یکی تو سر خودم بزنم ۴ تا تو سر جزوه هام
راستی کار متونم هم درست شد اگه خودم گند نزنم خدا بخواد ۵ تیر فارغ التحصیل می شم
تازه هادی قول داده بعدش ببردم پیش خودش که منشیش باشم ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
این روزا وقت نمی کنم زود به زود بیام
آباجی جونم خیلی دوست دارم
ادی جون هوار هوارتا
پاستیلی جونم امیدوارم روزات به شیرینی کیکهات باشه
می بو سمتون
بای

مهران دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ

یه جور بلوغ روانی و حس زیبای ملس !!

تبریک میگم :)

ادوارد دست‌قیچی دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ

شرور خیلی خوش قولی
میدونستی؟

شهوت دونستنش مثه اون یکی بار خوابید
آره من برم نهار بخورم و بیام بعد واست می نویسم
نمیخوام بدونم دیگه.

قهر نیستم. دوست دارم. بوس.

ادوارد دست‌قیچی دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ب.ظ

راستی شرور وبلاگت فیلتر شده؟
یک ماهی میشه. یادم رفته بود ازت بپرسم.
بی شوخی میگم. من که نتونستم بیام اونجا
منظورم مامانی قشنگ دات بلاگفا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد