ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

دلنوشت های ادواردی - رب‌النوع شیشه مربا ها

 

زمانی توی وادی عشق خودمو رب‌النوع می دونستم.

رب‌النوع، عاشق بودن رو از کسی یاد نگرفته بود / هم شاگرد مکتبی بود و هم استاد.

توی این سالها فقط عشق رو تو خودش جمع می کرد / مثه بچه‌گی هامون که قاصدک هارو می گرفتیم و تو شیشه های خالی مربا تلمبار می کردیم (تلمبار رو درست نوشتم؟).

رب‌النوع با خودش می‌گفت کسی آیا هست که لیاقت باز کردن در این شیشه مربا رو داشته باشه؟.

مدتی طول کشید تا یه حقیقتی رو قبول کرد / آخه غرور داشت / آخه رب‌النوع بود.

خودش رو به خریت می زد / با خودش می گفت این فقط یه حقیقت مجازیه / این یه پوستره که با فتوشاپ درستش کردند.

 

 

دیگه نمیشه از حقیقت فرار کرد / هی مرد، این شیشه مربا رو بشکن که تک تک قاصدک هاش، تو شهوت پرواز دارند می سوزند.

حقیقت اینه که تو یه پوستر نیستی / تو یه دشت سرتاسر پر از قاصدکی که رب‌النوع از وسعتت مسحور شده.

اعتراف می کنم که کسی عاشق تر از رب‌النوع نیز هست / بی شائبه / دیوانه وار / بی حد.

 

 

با چند روز تاخیر:

ای گرمای سینه ات، تبخیر کننده اشکهایم / همسرم روزت مبارک.

 

 

ارادتمند:ادوارد دست‌قیچی

احیا بی احیا ... باس بریم

 

اوهوم

.
.
.
.

 


سکوت

 

.

.

 


دارم فکر می کنم

 

 

 


.


.
.

 

.

 

.

 

دعا میکنم ... حتما
دوستم دارم الی جان خواهری

راستی
دو سه روزه میخوام بگم هوای بابا رو داشته باش
جدی میگم
خیلی زیاد
رژیم غذاییتون رو تغیر بدید بخاطرش
نمک اصلا
چربی ابدا
شیرینی هرگز

آدم غذاش کم نمک باشه و بی ملاحت بهتر از اینه که سایه بابا بالاسرش نباشه.

پریروز شوهر خاله محترم سکته فرمودند و با سرعت به دیار باغی شتافتند.
شرور میدونی کی؟
بابای مهرداد
همون که گوش پاک کن و دماغ خوشگل ... آره

من و داداشش و مهرداد و بابای نیکی ها که شوهر خاله میشد دایی بابای نیکی ها
و مهری جون پشت درب اتاق احیا ایستاده بودیم و بابای نیکی ها رفته بود داخل
آدرنالین توی قلب تزریق کرده بودند
شک داده بودند
حتی اینقدر فشار روس سینش آورده بودند که جناق سینش شیکسته بود ولی قسمت این بود که از پیش ما بره
تلاش دکتر ها فایده نداشت.

حالم فوق الاده بده
وقتی پزشک از درب اتاق بیاد بیرون و بگه متاسفم و پسرش هاج و واج بمونه و فقط دستاش تکون بخوره
اینا صحنه هاییه که من دیدم
وقتی بری به خالت بگی که ...
آره دیگه دهنم سرویس شد
پیر شدم
منظور اینکه مواظب بابا باش.


خدا بیامرز به کله پاچه خیلی علاقه داشت
بهش میگفتی چند وقته نخوردی می گفت:
اووووو از جمعه تا حالا
حالا مثلا کی بود؟ ... مثلا شما فرض کن شنبه صبحه الان
فک ککککککن.

روحش شاد خدا بیامرزتش.


دوست داریم و برات دعا می کنیم الی جان.

 

ارادتمند: ادوارد دست‌قیچی