ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

خیلی خوبم.راست میگم!!!!

سلااااااااااااااااااام.

بازم آباجی خانوم پر از انرژی اومد. با همون سرزندگی همیشگی.

خیلی خوبم.راست میگم

یه وقتایی همه چیز به هم میپیچه.برای همه پیش میاد.ولی شاید من خیلی بزرگش میکنم. نمیدونم.خلاصه دعوتمو از عزرائیل جان پس میگیرم و بهش از همینجا اعلام میکنم عاشقانه زندگیمو دوست دارم.

عشقهای بزرگ زندگیم یعنی باباخان پسرک و خود پسرک و مامی و داداشی.اینا هستن که به عشقشون زنده هستم.آدم تا وقتی همه چیز داره هی جفتک میپرونه (بلا نسبت همتون).ولی وقتی ازش میگیرنش یا اتفاقی اونو از دست میده قدر اون چیزو میدونه. حتی قدر حواس پنجگانه رو باید بدونیم. خیلی غافلیم. نه؟

مرسی از پرانتزباز عزیز.مرسی.هرکاری کردم بیام پیشت نشد.

بازم مرسی از الی و ادی عزیزم.دوستون دارم مهربونای خودم.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
pastili شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ

faghat khoshhalam


salaam
khoobin hame?bebinam man chand rooz sar nazanam ye ahvali nemiporsin?:d

na baba narhat nistam.khoshalam khobin

manam khoobam..........dishab aroosi familaye aghamoon davat boodim
khoshgozasht

roooooooooz khosh

edi kojaee?

آباجی خانوم شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ

خانم و آقای پاستیلی :))))))))))))))
خانم و آقای اسمیت :)))))
ببینم رسما آقاتون شدن یا غیر رسما؟
همیشه به عروسی خواهری گلم
دوست دارم

pastili سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

mr. and mrs. smith:

na azizam..rasman na...........sal dige enshalla

shad bashin.hamegi...........................

ادوارد دست‌قیچی چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:06 ب.ظ

الی و شرور عزیم
ببخشید که نمیتونم به وبلاگ هاتون سر یزنم
جدا فرصتم کمه
میدونم مثل همیشه می بخشید
بوس بوس.

شرور اگه الی رو دیدی یه بوس محکم به پیشونیش بکن
پیشاپیش از این حرکت وقیحانه ام پوزش می طلبم.

ادوارد دست‌قیچی چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ب.ظ

خواهریگلیجونیکوشولویمن چطوره؟
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد