ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

ادوارد دست قیچی

بعضی وقت‌ها آدم درمیان جمع باز هم تنهاست - اگر بقیه دوستش داشته باشند دیگر اسمش تنهایی نیست ، نوستالجیاست واندکی حالت مازوخیستی

طاق نصرت برای لئونی بره کوچک خدا

 

گیلی / گیلاس / گیلاسی / گیلاس خانومی / محدثه عزیز ، حضور پر مهرت رو به خونه خودت خوش‌آمد میگیم.

 

 

 

ارادتمند:ادوارد دست‌قیچی و خانواده.

این پست تا موقع رسیدن دوست عزیزمون در صدر باقی میمونه.

نظرات 26 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام داداشی گلم
خوبی
چه خبر شده آخ جون مهمون داریم من مرده مهمون بازیم .خصوصا دم امتحانا .
راستی شرور جونم کجایی دلم برات اساسی تنگیده .
در ضمن داداشی اون امانتی که به آباجی خانم سپرده بودی برای من هنوز به دستم نرسیده
هوارتا دوستون دارم
برام اساسی دعا کنید
بای

گیلاسی سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ق.ظ

دیدمش...
ممنونم ... ممنونم ..چرا خودت ندادی!!! پست چی بهم فقط یه اشاره کرد منم که پرتتتتتتتتت !! قربون حفتتون .. (:

آباجی خانوم شرور سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ق.ظ

:((((((((((((
چرا هیشکی دوسم دداره
شرا من انگده بدقولم
:(((((((((((((((((((
شرا من اون روز از ناهار برگشتم اصلا مثل این آلزایمریا....دور از جون....بلا نسبت همه ما...........یادم رفت....واااااااای...........خدایا تا بناگوش گیرمیز شدم......ببششششششششخیییییییییین
میدونم قهر نیستی
هورا......گیلی رو اینجا میبینم.......دوسش دارم.......
چی چی؟ الی میخوای بری منشی فلامینگو بشی؟ نههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وااااااااااااااااااااا.........................
ااااااااااااااااااااااااااا...............................
دهههههههههههههههههههه.............................
اینجا عفت عمومی خدشه دار میشه میام اونجا حسابی عرض میکنم..........:))))))))
ادی جونی ببشخین دیگه بهخدا یاهدم رهفتش ازبس که این بدشهرضا گیر و گور میده هفت شب میرم از اینجا انگده تو راه اداشو با مهوش درمیاریم که روده بر میشیم از خنده
اون ااتوبانه هس میاد میخوره به پست مدرنیسم سر اونجا وامیستیم هی ور میزنیم و میخندیم یهنی با دل درد از هم خدافسی میکنیم:))))))))))))))))))))))))))))))))
وای نیکی ها چطورن؟
از خانم و آقای پاستیلی شه خبر؟
ترنجبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کیک داری درس میکنی جان خواهر؟ سرت شلوغه؟ایشالا همیشه به سلامتی و شادی:))))))))))))))))))))))))))))
بخدا امروز ادی جونم برات نوسیدنی میکنم
نخیرم باید بخونی باید بخونی باید من نوسیدنی کنم:))))))))

آباجی خانوم سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:29 ب.ظ

داداشی ادی برات اونجا نوسیدمش......برو بخون....بدو بدو...نه بچه.....اونوری بدو.......یادش به خیر:)))))))))))

آباجی خانوم سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ

میگم حالا لئونی کیه؟ گیلاسی؟ چطوره بگیم لئوسی؟ یا گلونی
آی آی تقلب
موسیقی: لبه ی تاریکی....خودم بهت گفتم..........خودمممممممممممممممممم:)))))))))))))))))))

ادوارد دست‌قیچی سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

عزیزززززززززززززززززززززززززززم میدونستم بخدا خودم بلت بودم
هوم

ادوارد دست‌قیچی چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ق.ظ

شرور دیوونه چی بگم بهت آخه

آره درست حدس زدی دقیقا همونطوری خندیدم که گفتی
برا خودم هم جالب بود

خیلی نگران شدم تازه اینجوری که گفتی
خیلی ضرر داره
بگو بیخی شو هرچند که خیلی سخته و خودم دقیقا میدونم یعنی چه
بگو سعی کن متنفر بشی
مواظبش باش. خیلی. من میدونم یعنی چی.

شرور
حواست هست؟
هر روز که میرم یه کیلومتر آسمون تا ماشینو بردارم یادم میاد که چقدر هق هق گریه کردم و خالی شدم. یادم میاد که...

برم یه فیلم ببینم. یکم عر بزنم. شاید خوب شم
بی شعور من اشکام داره میچکه رو کیبرد
خوبما نترس

ممنون واسه گاوصندوق

آباجی خانوم چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ق.ظ

یه کیلومتر آسموووووووووون:))))))))))
:(((((((((((((((((
:)))))))))))))))))
خیالت راحت........تخخخخخخخخخخخخخخخت!!!!!!!!!!!!!!!!

الهام چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام
من هنوز هیچی درس نخوندم
راستی چرا این زبان تخصصی مزخرفه
داداشی گلم چطوری
دلم برات تنگیده چرا سراغمو نمی گیری خوبه بشینم جیغ بزنم
هوارتا ناراحتم بابا درک کنید من دو هفته دیگه بیکار می شم
از ۶ تیر باید برم سر کوچه سیگار بکشم و پسرای مردم و دید بزنم
شایدم قداره کش شدم خدا می دونه
بیکاری عاقبتش همینه دیگه
برام دعا کنید
هوارتا
بای

ادوارد دست‌قیچی چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام خواهری گلی
بابا منم دلم تنگیده
من که برات بوس فرستادم که مگه شرور رو ندیدی؟

نه بابا قداره کشی و این حرفا نههههههههههه
همینطوری تو همه زو کشتی دیگه با قداره و تیزی و این حرفا تیکه تیکه مون نکن
نمونش همین جناب هادی خان که با یه "فک کن" گفتن تو سر به بیابون گذاشت و عاشقو دربه درت شد.
بمیرم چه میکشه
درد عشقه دیگه
بنده خدا هادی بود حالا شد عایق
بمیرم

شاد باشی
هوارتا

pastili پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ

salaaaaaaaaaaam

khoobin?manam az bazgashte gilasi haminghad shaaaaadaaaaaaaam

shad mishavim(inghad mikhande behem vaghti migam shaad mishavim):d

rooooz khosh

pastili پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ

salammmmmmmmm

khoobin?salam khahari
to khoobi?

cake?na shirini:d

khoobim.shokr

inja che khabaras?manam deltange gilas boodam...shad mishaviiiiiiiiim

(ino ke migam mikhande behem):d

shab khosh

pastili پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

eeeeeeeee

har2 commentam omad.fek kardam mayomad avali!!!!!!!!!!!!!

bekhandin bemirad nadare:d

آباجی خانوم شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ

عر زدی؟
خوبی؟
خوب بودی بهتر شدی؟
:)))))
وای پاستیلی کوچک ما شیرینی میپزه
یه وبلاگ هست برات مینویسم آدرسشو الان حفظ نیستم
پر از طرز تهیه کی و شیرینی
بوووووووووووووووووووووووس واسه همه
هادی عایق میشه فلامینگو لک لک
:)))))))))))))))))))))))))))))
الی خوبی عسیسم؟
گیلی کوشی؟

آباجی خانوم به پاستیلی شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ

خواهری کوشولو اینه اون سایته هرچند ممکنه دیده باشیش ولی خب دیگه آباجی خانومه و قول و قراراش
آباجی خانومه و سرش که بره قولش نمیره
شاااااد بشوییییییییییییید
www.lilian2323.blogfa.com
واستا چک کنم ببینم درسته؟...............................
شما در حال انتظار هستید
۲۰٪
۲۵٪
۴۶٪
۷۹٪
۱۲۰٪
error
از اول
۱۰٪
۲۰٪
۳۰٪
۴۰٪
۵۰٪
۱۰۰٪
بله بله درسته درسته
شاد باشی
آباجی خانوم

pastili شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ب.ظ

salam..............mamnon.alan miram sar mizanam be webloge

khoobi?bardoa khan chetore?booooooooooooos

pastili شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ

hala hamchinam montazer nistim:d

ta sale dige chi pish biad

ادوارد دست‌قیچی یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ق.ظ

سرکشی شبانه
------------------

الی:
این چه وضع خوابیدنه
بالشت باید زیر سر و گردن آدم باشه. تورو خدا ببین. ماله همینه صب که پامیشی گردنت درد میگیره. اصن سروته خوابیده دختر.
خواهری پاشو بیا یکم آب بخور.
بخواب آروووووووووووم

شرور:
آهای. بچه له شد. ببین اصن نمیگه رو دست بردیا خوابیده.
بردی بمیرم.
خواهری تجربه اکسترا لارجی بود برام
میدونم تا آخر عمر نمیتونم خاطراتش رو فراموش کنم
حتی نمیتونم ازش فرار کنم
نمیدونم
بد یا خوب دنبالمه
همراهمه
ای کاش بد بودی
کاشکی زندگی دکمه ریست داشت
مثه یه برادر راس راسکی دوست دارم الاغ
تورو خدا ازم متنفر باش
حالم بده
اونم میدونم چشه
حالش دقیقا مثه منه
اونم الاغه
منم الاغم
تو هم الاغی
ولی نفر چهارم الاغ نبود
واسه همین میتونه شب راحت بخوابه
فقط الاغا نمیتونند شب راحت بخوابند
چرا الاغ شدیم
خوبه؟
بده؟
فقط یه الاغ میتونه حال یه الاغ دیگه رو بفهمه
کاشکی کسی الاغ نشه
خدایا این الاغ بودن داره خفم می کنه
احساس ... بهم دست میده
شرور ازم متنفر باش تا بتونم شبا راحت بخوابم
با این ک ن ت ا ب ت مید
من زیادی حساسم
دارم تو خودم غرق میشم
تو خاطراتم تو گذشته هام
خدایا دیگه نمیتونم ازت خواهش کنم
چون دفعه قبل گفتم این آخریشه
سر قولم هستم
خدایا کمکم کن
حالم خوبه شراره. نترس خوبما. یعنی خوب شدم وقتی ریختم بیرون. نمازم رو برم بخونم و همه گی رو تک تک دعا کنم.
آروووووم بخوابی.

ترنجبین:
نازی چه آروم خوابیده
همه ازش یاد بگیرید
(البت اینا ماله زمانی بود که مجرد بود / دانیم / نترس خواهری بلتیم بخدا در بزنیم)
تو هم آروووووووووووووم بخوابی
آرزوی خوشبختی برات دارم شدید



دلم یه داداش بزرگتر راس راسکس میخواد که بزنه پس کلم بگه این چه وقت وب گردیه. برو گم شو بخواب.

الهام یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام
باورتون می شه بابا دیروز گم شده بود خدا می دونه از صبح تا ۴ بعد از ظهر چی کشیدیم البته من که ظهر خبر شدم گوشیشم خاموش بود
طفلی فشارش بالا بوده رفته بود جلوی ستاد نیرو دنبال یک کارای . آخه بابا بازنشسته ارتشه ۶ ساله باز نشست شده یک هو جلوی تالار سرباز بی هوش شده از ۶ صبح تا ۳ بعد از ظهر توی چمنها افتاده بوده یکی هم نکرده از روی کارت شناسایی هاش یک زنگ به ماها بزنه رحم انگار از دل مردم رفته
به هوش که اومده ماشین گرفته رفته خو.نه یکی از دوستاش که همون نزدیکی هاست ما هم رفتیم اوردیمش خونه
از بس از دیروز اشک ریختم سرم داره منفجر می شه
تا ساعت ۷ شب هم بیمارستان بودیم یک سکته خفیف بوده که رد کرده
من بدبختم پس فردا ۲ تا امتحان دارم ولی دریغ از اینکه یک جمله اش رو بفهمم
دوست جونم هم ۱ ماهی کار رو خوابونده بود حالا مجبوره یک ماه توی این گرما بره عسلویه
فک کنم تا بر گرده شکل افریقایی ها شده سیاه و لاغر
فک کن یعنی چی
خلاصه که کلی ذهنم به هم ریخته
برای امتحانام دعا کنید
دوستون دارم
فعلا بای

آباجی یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ

الاق چهارم:))))))))))))))))
بمیری ادی الهی:))))))))))))))))))))))
گمشو بچه این حرفا چیه؟
اتفاقا من یه اکسپرینس ایکس ایکس ایکس لارج سراغ دارم
خیلی چیزا آموزید بهم
ب..ش....ع.....ق.....قد........لم...........قلپ قلپ قلپ(حباب و کف)
الهی بمیرم الی جونم.....نازی........راس میگی؟ آآآآآآآآآآآآخ بچه پاشو برو حذف اضطراری ببینم......بهت زنگ میزنم حکمنت
ترنجبین کوچک ما هم که روزهای شیرینی رو میگذرونه شیرینی میپزه و اینا
خواهری رفتی وبلاگ عسل و شکر؟
هی ادی....دیگه نبینم ذرت پرت کنی ها(ورژن مودبانه ی زرت و پرت نکنی ها بود).............دهه
باید برم اونور یذره دهوات کنم حالت جا بیادااااا

pastili یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ

salam

khoobin hamegi?

daadashi inke chizi nis.manam kheiliiiii delam ye dadash rastaki mikhad
alan bishaz hamishe

chikar konam?nadaram..........delam yekio mikhad rahnamaeem kone...ke oono beshnase
komakam bashe...........geryehamo barash konam..oonam befahme

nadaram........................ama doostaye khoob daram.ghose nadare

aslan azyat nakon khodeto.khanoom gol dari be in khoobi

be in maaaaaaaaahiiiiiiiiiii...ok?

khoob bekhab....................darzemn....

ma hanooz mojaradim!!!!!!!!!!!

age shoma nistin.ma hastim:d

roooooooooz khosh

ok?khoobi?

pastil bara abaji khanoomi یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ

salam abaji khanoom gol

baaaale kheli mamnoon raftam.........chizaye jalebiam didam.bayad forsat konam biam benevisameshoon

rasti inja hich khabari nist!!!!!!!!!!motmaen bashin

shiriniam male khodam bood.khordam nim kilo chagh shodam.jobrani 1 kilo kam kardam:d

rooz khosh

کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ق.ظ http://k2-4u.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن
تک تولز یک دشمن سر سخت برای پسورد سندر ها
https://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help%20Tak%20Tools%202%20Beta.GIF
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak%20Tools%202%20Beta.zip Send to all Plz

گیلی دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ب.ظ

منم الاغم !!
خوشبختم ! من اینجام شرور ... گو گیجه گرفتم بس که فک کردم !! خل شدم خواهر !! اخرشم هیچ .... میفهمی که !

گیلی دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ

احسانی تو چه بی صدای پسر!! دستت درد نکنه حواست به وبلاگ گروهی بود !! من که خودمم دارم خودم رو فراموش میکنم !!

گیلی دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ

راستی الان دیگه برگشتم خونه خودم.... همونجای که حس خوبی میده ... شما ها هم دونبال بهونه میگردین رو راست بگین واسه چی حضور پر مهر من رو تبریک میگین !! (؛

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد